اعتراض لینی ویلسون به AI در پی انتشار صدای جعلی از او

اعتراض لینی ویلسون به AI

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر اعتراض لینی ویلسون به AI ( هوش مصنوعی) منتشر شد که دلیلی آن انتشار صدا و آهنگ جعلی از این خواننده مطرح بود. ویلسون توضیح داد: بعضی از افراد با پلتفرم‌ های هوش مصنوعی که از تغییر صداهای مختلف استفاده می‌ کنند مشکلی ندارند، و برخی نه! نکته مهم این است که این مسئله باید انتخاب آنها باشد و نه انتخابی که یک شرکت شبیه‌ سازی هوش مصنوعی برای آنها انجام می‌ دهد!

اعتراض لینی ویلسون به AI

او افزود که این مسئله یک تجاوز شخصی است و حیثیت افراد را تهدید می‌ کند. همچنین می‌ تواند تمام چیزهایی را که برای به انجام رساندن آن بسیار تلاش کردند را به خطر بیاندازد.

صدا برای خواننده تنها دارایی اوست و نباید شرکت ها برای رسیدن به اهدافشان بدون اجازه از آن استفاده کنند. همچنین او بیان کرد که: این فقط هنرمندان نیستند که به محافظت نیاز دارند. افراد معمولی هم با این ابزار ممکن است با مشکل مواجه شوند.

ویلسون نامزد بهترین آلبوم کانتری و بهترین اجرای دونفره/گروهی کانتری برای همکاری با جلی رول است. با توجه به این موارد می توان گفت اعتراض لینی ویلسون به AI کاملا درست است. با توجه به این اعتراض، امید دارد که با پیگیری و نظارت دقیق، تکنولوژی هوش مصنوعی برای او و دیگر همکارانش مشکل ساز نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *