انتخاب تیم کریکت زنان انگلیس با هوش مصنوعی

انتخاب تیم کریکت زنان انگلیس با هوش مصنوعی

جان لوئیس مربی تیم کریکت زنان انگلیس است. او در سال‌های گذشته که در تیم هندوستان فعالیت می‌کرد از مدل PSi استفاده کرد. این مدل به او اجازه داد افراد مستعد را انتخاب کند و به آن‌ها وظایفی بدهد که بهترین نتیجه را بگیرد. همان تجربه باعث شد انتخاب تیم کریکت زنان انگلیس با هوش مصنوعی انجام بگیرد.

این سیستم می‌تواند نتایج را بسته به ترکیب هر طرف، تیم خودی و مقابل، ترسیم کند.

جان لوئیس می‌گوید:

من می‌توانم ترکیب‌های مختلف را به PSi بفرستم. در نهایت این مدل برای هر ترکیب حدود 250 هزار شبیه سازی مختلف می‌فرستد. این شبیه سازی‌ها بسته به هر انتخاب و نتیجه‌ و هر حرکت احتمالی مختلف است. طبیعتا نتایج دریافتی هم با توجه به این شرایط بسیار متفاوت است.
مربی تیم کریکت با هوش مصنوعی دست به انتخاب تیم کریکت زنان انگلیس زد!

مربی تیم زنان انگلیس می‌گوید من در بازی‌های قبلی در استرالیا بین انتخاب دو بازیکن که از هر نظر عالی بودند شک داشتم. با استفاده از این مدل توانستم بهترین تصمیم را بگیرم. این تصمیم ما را به سمت برد سوق داد و ما به صدر برگشتیم. او فکر می‌کند اگر این مدل را به انگلستان بیاورد و در تیم خودش هم استفاده کند می‌تواند نتایج بسیار خوبی بگیرد.

سرمایه گذاری‌های زیادی در صنایع مختلف روی هوش مصنوعی انجام می‌گیرد. همکاری ورزش و هوش مصنوعی خبر خوبی برای طرفداران هوش مصنوعی و ورزش است. پس جریان کمیته برگزاری بازی‌های المپیک، انتخاب تیم کریکت زنان انگلیس با استفاده از هوش مصنوعی خبر مهم دیگری بود که در این حوزه اتفاق افتاد.

هوش مصنوعی سریع‌تر از چیزی که جهان فکر می‌کند پیشرفت می‌کند. استفاده از آن در ورزش می‌تواند نتایجی بسیار عالی به دنبال داشته باشد. پیش از دریافت نتایج تیم کریکت می‌توان توجه را به سمت بازی‌های المپیک جلب کرد. بازی‌هایی که در آن انتظار می‌رود استعدادهای بالقوه توسط هوش مصنوعی شناسایی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *