ایجاد تصاویر ناهنجار از کودکان در دیزنی‌لند!

فهرست مطالب

تصاویر ناهنجار با هوش مصنوعی در دیزنی لند

یک فرد پدوفیل متهم به فیلم‌برداری از کودکان در دیزنی‌لند و تولید تصاویر ناهنجار از آن‌ها با هوش مصنوعی، برای انتشار در دارک‌وب شد! FBI گزارش داد: جاستین رایان کولمو، متهم این پرونده، اعتراف به‌ضبط فیلم در سال‌های اخیر از قربانیان زیر سن خود در پارک تفریحی اورلاندو، فلوریدا، و حداقل یک مدرسه راهنمایی کرده‌است.

طبق گزارش، مجریان قانون هنگام دستگیری این فرد، مجموعه‌ای از تصاویر ناهنجار و پنج دوربین جاسوسی در یک کشوی قفل شده‌پیدا کردند!

فدرال می‌گوید:« کولمو از ابزار هوش مصنوعی Stable Diffusion برای تبدیل فیلم‌های ضبط شده‌به تصاویر کودک آزاری استفاده‌کرده‌‌است. این تصاویر را آنلاین با نام ” Avalanche” و ” TheRealAvalanche” منتشر کرده‌است! »

این فرد اواخر سال گذشته نیز، به جرم استثمار حقوق کودکان از جمله سوء‌استفاده از دو دختر خود و ضبط مخفیانه‌ی فیلم از کودکان و توزیع تصاویر ناهنجار به‌صورت آنلاین متهم شد!

بیشتر بدانید: استفاده غیر قانونی از عکس کودکان برای تعلیم هوش مصنوعی

این فرد اواخر سال گذشته نیز، به جرم استثمار حقوق کودکان از جمله سوء‌استفاده از دو دختر خود و ضبط مخفیانه فیلم ازکودکان و توزیع تصاویر ناهنجار به‌صورت آنلاین متهم شد!

تصاویر ناهنجار با هوش مصنوعی!

از آن زمان یک هیئت منصفه برای کولمو، در ماه اکتبر تشکیل شده‌است. او به‌تولید AI CSAM (تولید مطالب غیرقانونی با هوش مصنوعی) متهم نشده‌است! جیم کول، مامور سابق وزارت امنیت داخلی که فعالیت‌های آنلاین متهم را در طول 25 سال به عنوان بازرس استثمار کودکان ردیابی می کرد معتقد است: “این فقط یک نقض فاحش حریم خصوصی نیست، بلکه یک حمله هدفمند به ایمنی کودکان در جوامع ما است.”

این مورد به وضوح بهره‌برداری بی‌رحمانه‌ای را نشان می‌دهد، که هوش مصنوعی می‌تواند به قصد آسیب، انجام دهد.»

این فعالیت جنایی گزارش ‌شده به‌عنوان یکی از آزاردهنده‌ترین نمونه‌های دستکاری تصویر با هوش مصنوعی تا به‌امروز شناخته‌شده است، که بر تعداد زیادی از بازدیدکنندگان دیزنی‌لند تأثیر می گذارد.

این اولین گزارش سوءاستفاده از افراد با هوش مصنوعی نیست! مارس گذشته، دو پسر نوجوان اهل میامی، فلوریدا، به‌اتهام ساختن تصاویر ناهنجار از همکلاسی‌های دبیرستانی خود توسط پلیس دستگیر شدند! که اولین مورد از اتهامات جنایی ایالات متحده در رابطه با هوش مصنوعی بود.

بیشتر بخوانید: تاثیر هوش مصنوعی در حملات فیشینگ!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *