اینستاگرام برچسب Made With Ai را اضافه کرد

اینستاگرام برچسب Made With Ai را اضافه کرد

شرکت متا برچسب Made With Ai را به فیسبوک و اینستاگرام اضافه کرد. در ماه‌های گذشته به این شرکت‌ فشارهای زیادی وارد کردند تا محتوای دیپ فیک را برچسب بزند و کاربران بتوانند آن را تشخیص دهند. نتیجه این واکنش‌ها و درخواست‌ها به این برچسب رسید.

از این به بعد در هر دو پلتفرم اصلی شرکت متا محتوایی که با هوش مصنوعی ساخته می‌شود را علامت می‌زنند. نحوه کار این ابزار به این صورت است که کابران هنگام ارسال پست یا ریلز‌های خود در بخش تنظیمات گزینه Made with Ai را می‌زنند. در توضیح این برچسب نوشتند که اگر محتوای ارسالی شما طبیعی است و آن را هوش مصنوعی تولید می‌کند این گزینه را فعال کنید.

برچسب Made With Ai بالای هر پست اضافه می‌شود تا کاربر آن را ببیند و بشناسد. شرکت متا می‌گوید وقتی تصویری واقعی در پلتفرم‌های ما پست می‌شود باید بررسی کنیم که آیا این تصویر حقیقی یا دیپ فیک است. چنین برچسبی به کاربران ما این امکان را می‌دهد خودشان این موضوع را اعلام کنند تا مسیر شناسایی محتوای دیپ فیک هموار شود.

به علاوه اگر کاربران محتوایی به عنوان پست، ریلز و استوری توسط مدل Meta Ai بسازند به طور خودکار این برچسب روی محتوای تولیدی می‌خورد.

چنین حرکتی به دیگر شرکت‌ها اجازه می‌دهد این برچسب را به محتوای خود اضافه کنند و به کاربران کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *