برگزارکنندگان مسابقات المپیک به جمع کاربران هوش مصنوعی پیوستند

برگزارکنندگان المپیک به جمع کاربران هوش مصنوعی پیوستند

برگزارکنندگان مسابقات المپیک روز جمعه خبر دادند قرار است از هوش مصنوعی در این مسابقات استفاده کنند. آن‌ها می‌خواهند از این مدل‌ها برای شناسایی ورزشکاران مستعد شخصی‌سازی تمرینات ورزشی، عادلانه‌تر کردن بازی‌ها و داوری استفاده کنند.

توماس باخ درباره بازی‌های 2024 پاریس که از 5 مرداد تا 21 مرداد 1403 برگزار می‌شود گفت:

«امروز ما می‌خواهیم گام دیگری برای منحصر بفرد بودن المپیک و ورزش برداریم. ما باید رهبرانی باشیم که تغییر ایجاد می‌کنند. ما مصمم هستیم از پتانسیل عظیم هوش مصنوعی کاملا مسئولانه برای ورزش‌های المپیک استفاده کنیم.»

این موضوع دومین گام مسئولان ورزشی برای وارد کردن هوش مصنوعی به ورزش است!

برنامه هوش مصنوعی IOC برنامه و استراتژی‌های خود را برای برگزاری بازی‌های المپیک در پاریس فاش کرد. طبق خبر برگزارکنندگان مسابقات المپیک، این برنامه قرار است به ورزشکاران دربرابر آزار و اذیت‌ها و نظرات منفی آنلاین کمک کند. برای پخش‌کنندگان بازی و کسانی که از خانه مسابقات را تماشا می‌کنند هم برنامه‌هایی وجود دارد. از همه مهم‌تر IOC حق پخش بازی‌ها را دارد که از آن میلیاردها دلار درآمد کسب خواهد کرد.

پاریسی‌ها قبلا با خطر استفاده از هوش مصنوعی برای دوربین‌های نظارتی و حفظ امنیت به وسیله هوش مصنوعی سروصدا راه انداخته‌اند. با اضافه شدن IOC که با اینتل همکاری می‌کند سطح مسابقات و امنیت فضای مسابقات بهتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *