شگفتی دیگر از open AI: تبدیل متن به ویدئو

شگفتی دیگر از open AI: تبدیل متن به ویدئو

Sora مدلی از OpenAI است که تا پایان امسال برای تبدیل متن به ویدئو در دسترس عموم قرار می گیرد. شرکت OpenAI در ابتدا این ابزار را فقط برای شروع کار هنرمندان بصری، طراحان و فیلمسازان در دسترس قرار داد. اما این امر مانع از آن نشد که برخی ویدیوهای تولید شده توسط Sora به پلتفرم هایی مانند X راه یابد. با این مولد کاربران می توانند تولیدکننده متن به ویدیوی پر سر و صدای OpenAI را امتحان کنید.

در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال، میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI می‌گوید که Sora امسال در دسترس همه خواهد بود. موراتی می‌گوید که OpenAI علاوه بر در دسترس قرار دادن، برنامه‌هایی برای گنجاندن صدا دارد که صحنه‌ها را واقعی‌تر میکند. این شرکت همچنین می‌خواهد به کاربران اجازه دهد محتوای ویدیوهایی را که سورا تولید می‌کند ویرایش کنند. زیرا ابزارهای هوش مصنوعی همیشه تصاویر دقیقی ایجاد نمی‌کنند.

شگفتی دیگر از open AI: تبدیل متن به ویدئو

موراتی به ژورنال می‌گوید: سورا از محتوای Shutterstock استفاده می‌کند که OpenAI با آن شراکت دارد. موراتی همچنین به ژورنال گفت که قدرت سورا بسیار بیشتر از مدل های دیگر است. OpenAI در تلاش است تا این ابزار را با هزینه‌های مشابه با DALL-E، مدل تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی، زمانی که برای عموم عرضه می‌شود، در دسترس قرار دهد. حتی می‌توانید نمونه‌های بیشتری از انواع ویدیوهایی را که این ابزار می‌تواند تولید کند.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 2024، نگرانی ها در مورد ابزارهای مولد هوش مصنوعی و پتانسیل آنها برای ایجاد اطلاعات نادرست افزایش می یابد. وقتی این مدل منتشر شد، موراتی گفت که سورا احتمالاً نمی‌ تواند تصاویری از چهره‌های عمومی، مشابه سیاست‌های DALL-E تولید کند. ویدیوها همچنین دارای یک واترمارک برای متمایز کردن آنها از چیز واقعی هستند. اما ممکن است واترمارک راه حل کاملی برای جلوگیری از سوء استفاده ها نباشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *