هوش مصنوعی کمک دست تولید انرژی خواهد بود

تولید انرژی با هوش مصنوعی در کنار نیروی انسانی خواهد بود.

در اخبار و پژوهش‌ها تمرکز عمده روی مشاغلی است که هوش مصنوعی از انسان‌ها می‌گیرد. شرکت Accenture برخلاف این جریان شنا می‌کند. این شرکت می‌خواهد تاثیر و کمک هوش مصنوعی برای عوامل انسانی در تولید انرژی با هوش مصنوعی را بررسی کند.

در کارگاه‌های تولید انرژی صدها نفر کار می‌کنند و هرروزه تلاش می‌کنند بیش از پیش انرژی تولید کنند. انرژی نیاز روزافزون تمام جوامع است. هوش مصنوعی می‌تواند بخشی از این کار را برای انسان‌ها آسان کند. تا پیش از این خبر، گمان می‌شد نیروی انسانی از کار برکنار می‌شود و جای خود را به هوش مصنوعی می‌دهد.

تولید انرژی با هوش مصنوعی در کنار نیروی انسانی

این شرکت می‌گوید هوش مصنوعی می‌تواند بسیار سریع‌تر از انسان محاسبات لازم را انجام دهد. می‌تواند بیشتر کارهای دیجیتالی را انجام دهد. سرعت بیشتری دارد. مشکل کار آنجا است که هوش مصنوعی طبق داده‌های آموزشی تمام این کارها را انجام می‌دهد. در واقع تولید انرژی با هوش مصنوعی بسیار سریع‌تر انجام می‌شود اما دقیق و بدون اشکال نخواهد بود.

این داده‌ها را نیروی انسانی به آن می‌آموزد. اگر خطایی در داده‌ها و در نتیجه در پاسخ و عمل نهایی باشد این نیروی انسانی است که باید جلوی فاجعه را بگیرد. بنابراین هرگز نیروی انسانی نمی‌تواند جای خود را تمام و کمال به هوش مصنوعی بسپارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *