خشم هنرمندان از هوش مصنوعی روز به روز بیشتر می شود

فهرست مطالب

خشم هنرمندان از هوش مصنوعی

همزمان با شروع سال 2024 عکس هایی در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر آثار هنرمندان را نشان می دهد که با انجام تغییراتی آثار غیر واقعی به فروش می رسد. هنرمندان و صاحبان کسب و کار در این حوزه بر این باورند که هوش مصنوعی در آینده ای نچندان دور توانایی انجام سرقت ادبی را دارد. در نتیجه این موضوع باعث افزایش خشم هنرمندان از هوش مصنوعی شد.

خشم هنرمندان از هوش مصنوعی روز به روز بیشتر می شود

با وجود این ناراحتی ها، دانشمندان حوزه هوش مصنوعی به دنبال تست مدل ها و قرار دادن راهی برای تشخیص تصاویر با هوش مصنوعی شدند. اما تاکنون ابزارهای تست آن ها نتوانست محتوا هوش مصنوعی را از اصلی تشخیص دهد. همانطور که می دانید هنر حاصل سال ها تلاش و خلاقیت است. استفاده نامناسب از هوش مصنوعی به جای هنر واقعی بسیار نگران کننده و آزاردهنده است.

با وجود این مشکلات هنرمندان هم به شکایت از مدل های هوش مصنوعی OpenAI و مایکروسافت پرداختند و ادعا کردند که گسترش هوش مصنوعی می تواند تاثیر زیادی بر انتشار آثار تقلبی ایجاد کند. این شکایت ها پیامدهای ناگواری برای هوش مصنوعی ایجاد می کند و در نتیجه دانشمدان هوش مصنوعی باید به دنبال راه حلی برای جلوگیری از جعل آثار هنری و دفاع از هوش مصنوعی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *