درخواست حذف برچسب Made With AI توسط کاربران

فهرست مطالب

درخواست حذف برچسب Made With AI توسط کاربران

از دو هفته گذشته اکثر کاربران از برچسب Made With AI استفاده می‌کنند. اما بعضی از کاربران می‌خواهند از شر این برچسب خلاص شوند و برچسب Made With AI را حذف کنند.

بعضی از کاربران اینستاگرام می‌گویند گاهی بعضی از محتواهایشان به اشتباه برچسب می‌خورد. همین موضوع باعث شده برخی از کاربران به دنبال حذف این گزینه باشند.

به دلیل سیستم‌های نادرست ویژگی مفیدی مانند این برچسب مسیری اشتباه را طی می‌کند. سازندگان محتوا نیز با مشکلاتی رو به رو شدند. روش‌هایی برای حذف برچسب Made With AI وجود دارد. در ابتدا باید هوش مصنوعی متا را خاموش کنید.

درخواست حذف برچسب Made With AI توسط کاربران

برای حذف این گزینه ابتدا پست خود را ویرایش کنید. سپس روی گزینه Made With AI که زیر نام کاربری است کلیک کنید. اگر این گزینه فعال است آن را غیر فعال کنید. اگر فعال نیست یک دور آن را فعال کنید سپس دوباره غیر فعال کنید.

این روش تضمینی ندارد خصوصا اگر همه برچسب‌هایی که روی پست‌های شما می‌خورد خودکار باشد این فرآیند جواب نخواهد داد. در اینگونه موارد بهترین راه ایمیل زدن به اینستاگرام است.

برای گزارش به اینستاگرام باید به روی پست خود بروید و گوشی خود را تکان دهید. سپس گزارش مشکل را بزنید و با جزئیات کامل مشکل خود را توضیح دهید.

تا زمانی که این سیستم اینستاگرام بهبود پیدا نکند چنین مشکلی وجود خواهد داشت. بهترین راه برای شما این است که کمترین ویرایش ممکن را با هوش مصنوعی انجام دهید. اگر اطلاعات جدیدی برای حذف دائمی این برچسب منتشر شود آن را در ادامه این پست خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *