رونمایی از دستیار هوش مصنوعی برای آمازون

دستیار هوش مصنوعی برای آمازون

ساخت دستیار هوش مصنوعی برای آمازون به دلیل کمک به کاربران هنگام خرید از سایت طراحی شد و هم اکنون برای مشتریان متتخب آن در حال اجرا است. نام این دستیار Rufus است و بر روی کتابخانه محصولات آمازون و نظرات مشتریان و همچنین اطلاعاتی از وب برنامه ریزی می شود. در نتیجه به آن اجازه می دهد به سؤالات مربوط به محصولات پاسخ دهد، مقایسه کند و پیشنهادات مختلفی را ارائه دهد.

Rufus هنوز در مرحله بتا است و فقط برای «مشتریان منتخب» قابل استفاده است. این ابزار برای کاربران بیشتر در هفته‌ های آینده رونمایی می شود. اگر به نسخه بتا دسترسی دارید، می‌ توانید با استفاده از تلفن همراه و سپس تایپ کردن یا گفتن سؤالات در نوار جستجو، یک چت با Rufus باز کنید. یک پنجره چت Rufus در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود. سپس شما می توانید سوالات خود را از آن بپرسید.

دستیار هوش مصنوعی برای آمازون

آمازون می‌گوید که روفوس می‌ تواند به سؤالاتی مانند «تفاوت‌ های کفش‌ های تریل و جاده» پاسخ دهد. یا سوالاتی مانند هدایای خوب برای روز ولنتاین چیست؟ همچنین می‌ توانید در مورد محصول خاصی که به آن نگاه می‌ کنید در آمازون سؤال بپرسید. مانند «آیا این ژاکت قابل شستشو با ماشین لباسشویی است؟» سپس ربات چت از اطلاعات فهرست محصول، نظرات مشتریان و پرسش و پاسخ های جامعه برای ارائه پاسخ استفاده می کند.

با طراحی این دستیار کاربر راحت و سریع تر می تواند به هدفی که دارد برسید. همچنین در وقت و زمان او صرفه جویی می شود. امروزه نیز همه افراد به دنبال رفع نیاز خود به راحت ترین شکل هستند و در نتیجه این نوع مدل ها می توانند بسیار موثر واقع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *