دستیار Gemini به جای bard قرار گرفت

دستیار Gemini به جای bard قرار گرفت

دستیار Gemini گوگل نمایی خارق العاده از آینده هوش مصنوعی است. به طور رسمی در چند روز گذشته دستیار Gemini به جای bard قرار گرفت و قابل استفاده برای کاربران است. برخی کارها مانند رزرو هتل، چک کردن زمان رسیدن اتوبوس و… بهتر است توسط هوش مصنوعی انجام شود. هوش مصنوعی Gemini مانند پیش نمایشی از آینده هوش مصنوعی به نظر می رسد اما به شرطی که به خوبی در خدمات گوگل قرار گیرد.

استفاده از دستیار هوش مصنوعی Gemini

جمینی چت ربات هوش مصنوعی گوگل است که قبلاً Bard نام داشت. این برنامه‌ را می توانید از فروشگاه Google Play دانلود کنید. در برخی گوشی های جدید این امکان در قسمت تنظیمات وجود دارد و فقط کافی است آن را فعال کنید. این دستیار هوش مصنوعی به جای اینکه فقط تایمرها را تنظیم کند و وضعیت آب و هوا را به شما بگوید، می‌ تواند تمام کارهایی را که بارد انجام می‌ داد، انجام دهد. به سؤالات سخت پاسخ دهد، پیشنهادهایی ارائه دهد و اگر اجازه دهید ایمیل شما را بخواند.

دستیار Gemini به جای bard  قرار گرفت

Gemini دارای ویژگی است که پاسخ های خود را با نتایج Google بررسی می کند. صحبت کردن با Gemini مانند صحبت کردن با صفحه ای از نتایج جستجوی گوگل است. اگر بگویید «Hey Google» و از آن سؤالی بپرسید، پاسخ را به شما خواهد گفت. این دستیار می تواند از یک ویرایشگر استفاده کند. یک دهه پیش، دستیارهای هوشمندی مانند سیری و الکسا به عنوان روش بزرگ بعدی برای تعامل با دستگاه‌ها معرفی شدند، اما در سراسر صنعت تا حدی شاهد توقف پیشرفت آن‌ها بودیم.

در حال حاضر، Gemini یک دستیار کاملا اختیاری است. اما به راحتی می‌ توان دید که چگونه می‌ تواند در نهایت جایگزین دستیار Google شود، به‌ویژه که Google اخیرا ویژگی‌ های دستیار خود را کاهش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *