رگولاتور برزیل نیز برای متا دردسرساز شد

فهرست مطالب

رگولاتور برزیل نیز برای متا دردسرساز شد

رگولاتور برزیل نیز درخواست توقف استخراج دیتا را دارد. مقام ملی حفاظت از دیتا برزیل، روز سه شنبه اعلام کرد متا دیگر نمی‌تواند از اطلاعات این کشور برای آموزش هوش مصنوعی استفاده کند.

پس از رگولاتور اروپا و ایرلند، حال نوبت برزیل است تا برای متا دردسرساز شود. سیاست حریم خصوصی . قوانین استفاده از اطلاعات متا حدود یک ماه است که در سراسر کره زمین اجرا می‌شود. این سیاست به متا اجازه می‌دهد تمام پست‌های عمومی را به عنوان منبعی برای آموزش مدل هوش مصنوعی خود ببیند.

برزیل یکی از بزرگترین بازارهای هدف متا است و حال اینکه این کشور درخواست توقف این اقدام را دارد. فیسبوک 102 میلیون کاربر فعال در برزیل دارد. بنابراین متا نمی‌تواند به این موضوع بی تفاوت باشد.

رگولاتور برزیل نیز برای متا دردسرساز شد

سخنگوی متا در یک بیانیه جدید در خصوص این اتفاق پاسخ‌هایی داد. وی گفت این شرکت ناامید شده و به قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی برزیل احترام می‌گذارد. همچنین آن‌ها افزودند این اقدام رگولاتور برزیل برای متا حکم قدمی به عقب دارد. رقابت در حوزه هوش مصنوعی شدید است و این اقدام فقط باعث می‌شود فناوری مدرن دیرتر به این کشور راه بیابد.

متا در این بیانیه درباره موانع زیاد برای دسترسی به اطلاعات صحبت کرد. آن‌ها گفتند رها کردن این مورد بسیار آسان‌تر از دستیابی به اطلاعاتی است که کاربران علاقه‌ای به استفاده از آن‌ها ندارند.

به نظر می‌رسد با وجود بیانیه متا، برزیل به این شرکت بزرگ هشدار داد که اگر از محتوای پلتفرم‌هایش در برزیل استفاده کند به شدت مجازات خواهد شد. آژامس مذکور برای هر روز 8820 دلار جریمه تعیین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *