سفرهای هوایی آسان با هوش مصنوعی

سفرهای هوایی آسان با هوش مصنوعی

پس از خبر همکاری مجارستان با شرکت ساب، امروز خبر مهم دیگری در هوش مصنوعی و صنعت هواپیمایی منتشر شد. تعدادی از ایرلاین‌ها می‌خواهند از هوش مصنوعی استفاده کنند. هدف این است که سفرهای هوایی با هوش مصنوعی آسان شوند.

شرکت هواپیمایی یونایتد از ConnectionSaver استفاده می‌کند. این ابزار کمک می‌کند پروازهای مستقیم را مدیریت کنند.

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز از ابزار Smart Gating استفاده می‌کند. این ابزار به آن‌ها اجازه می‌دهد نزدیک‌ترین گیت پرواز را پیدا کنند.

شرکت‌های یونایتد و امریکن ایرلاینز سعی می‌کنند تجربه سفری آرام و دلنشنین را با هوش مصنوعی ایجاد کنند. مسافرانی که حداقل 53 دقیقه تاخیر در پرواز داشتند این واقعه را تایید می‌کنند.

یکی از روش‌های خیلی خوب برای مسافران استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی است. آن‌ها می‌توانند سفرهای هوایی را با هوش مصنوعی آسان‌تر بگذرانند. مسافر بررسی می‌کند که باید منتظر پرواز مستقیم خود بماند یا تاخیر آن ارزش انتظار را ندارد.

فناوری شرکت امریکن ایرلاینز به مسافر کمک می‌کند نزدیک‌ترین گیت به پرواز خود را بیابد. بتواند تاکسی و وسایل حمال و نقل را پیدا کند و از همه مهم‌تر بداند که تاخیر در تحویل بار او چه مدت خواهد بود.

مسافران تا قبل از استفاده از این دو ابزار باید وقت و سرمایه‌شان را هدر می‌دادند تا بتوانند پرواز کنند. با این ابزارها تعداد زیادی از مسافران سفر راحت‌تری را تجربه کردند. 2000 نفر از مسافران هواپیمای یونایتد با استفاده از ابزار این شرکت توانستند پرواز مستقیم مرتبط‌تری را پیدا کنند.

سفرهای هوایی آسان با هوش مصنوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *