شرکت مارس هم کاربر هوش مصنوعی شد

شرکت مارس هم کاربر هوش مصنوعی شد

شرکت مارس امروز اعلام کرد که می‌خواهد کاربر هوش مصنوعی باشد. این شرکت قرار است اصول هوش مصنوعی را به پنج اصل پیشین خود اضافه کند. این پنج اصل تمام تصمیمات و تعاملات ممکن با مشتری، تولید کننده، شرکا، مصرف کننده و تامین کننده را مدیریت می‌کند.

مدیر فناوری این شرکت می‌گوید اصول هوش مصنوعی باید مطابق با دیگر اصول، انسانی باشد. به علاوه ما در مریخ روش‌های خاصی برای اندازه گیری در کسب و کارهای خود (قنادی، مراقبت از حیوانات، غذا و علوم زیستی) داریم. ادغام هوش مصنوعی در شرکت ما می‌تواند نیازهای تجاری، چرخه کاری و فرهنگی ما را دگرگون کند.

اینکه مارس کاربر هوش مصنوعی شده و می‌خواهد استفاده از آن را به اصول چندین ساله خود اضافه کند باعث افزایش موارد استفاده از آن شد. اهداف، استراتژی‌ها و معیارهای OGSM به شکلی است که شرکت مارس از آن برای کارهای خود استفاده کند. مدل سازی درباره نحوه تعامل با هوش مصنوعی باعث پیشبرد اهداف شرکت و رشد کسب و کارهای آن‌ها می شود.

بوگنر، مدیر فناوری شرکت مارس، می‌گوید هوش مصنوعی در زندگی روزمره همه ما حضور دارد. در نتیجه ما هم می‌خواهیم هوش مصنوعی را با شرکتمان ادغام کنیم. اعتماد به برند یکی از مهم‌ترین اصول ما است و ما می‌خواهیم این اعتماد را با استفاده از هوش مصنوعی بیش از پیش کنیم.

شرکت مارس هم کاربر هوش مصنوعی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *