مدیر متا ایلان ماسک را به سخره گرفت

مدیر متا ایلان ماسک را به سخره گرفت

یان لیکان، مدیر متا، رسما ایلان ماسک را به دلیل استخدام مهندسان به سخره گرفت. ایلان ماسک می‌خواهد یک سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری کند تا تعداد زیادی مهندس استخدام کند و مدل خود را پیشرفت دهد.

ایلان ماسک گفت اگر به ماموریت ما برای نجات جهان اعتماد دارید فارغ از اعتقادات سیاسی و اجتماعی خود به ما بپیوندید. لیکان نیز از این درخواست و شیوه‌ای که ماسک به کار بست انتقاد کرد و او را به سخره گرفت. او گفت سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری مسخره است.

به علاوه لیکان می‌گوید اگر می‌توانید رئیسی را تحمل کنید که می‌گوید روی چیزی کار می‌کند که سال آینده به نتیجه می‌رسد سراغ او بروید. ماسک همه چیز را از سر راه خود کنار می‌زند، اگر چیزی متوقف می‌شد آن را متوقف می‌کند در غیر اینصورت آن را نابود می‌کند. حتی به مدت 6 ماه هم نمی‌شود آنجا ماند. ایلان ماسک کسی است که ادعا می‌کند به دنبال کشف حقیقت است اما در اصل طرفدار تئوری توطئه است و آن را در پلتفرم خود گسترش می‌دهد.

ایلان ماسک کسی است که پیش بینی کرد تا سال 2025 آینده بشریت تحت تاثیر هوش مصنوعی خواهد بود. به نظر او تا این سال هوش مصنوعی به حدی خواهد رسید که تمام مشاغل انسانی را از بین ببرد. در کنار این ادعاها ایلان ماسک در کنفرانس Vivatech 2024 ادعاهای خود را اغراق آمیزتر کرد.

مدیر متا ایلان ماسک را به سخره گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *