معرفی VideoFX در مراسم I/O 2024

معرفی VideoFX در مراسم I/O 2024

Google Labs ابزارهای جدیدی برای ساخت ویدیو، موسیقی و تصویر عرضه کرد. دو ابزار MusicFX و ImageFX را در گذشته معرفی کرد ولی ابزار VideoFX ابزار جدیدی است که 14 مه رونمایی شد.

ابزار VideoFX می‌تواند توضیحات گاربران را به یک ویدیوی با کیفیت تبدیل کند. ابزار ImageFX به کاربر کمک می‌کند تصاویر را ویرایش کند و با کیفیت بهتری آن را بازتولید کند. در نهایت ابزار MusicFX می‌تواند به عنوان یک دی‌جی در کنار کاربران باشد و روی ضرب‌آهنگ آن کار کند.

معرفی VideoFX

امروز در I/O 2024 ابزار جدیدی به نام VideoFX معرفی شد. این ابزار محصول آزمایشی و تواناترین مدل ویدیویی مولد تیم Google DeepMind است که تا حالا طراحی شده است. ابزار جدید به طراحان کمک می‌کند در مسیرشان خلاقیت بیشتری را همراه خود کنند.

این ابزار قابلیت استوری برد دارد که اجازه می‌دهد یک صحنه را بارها و بارها تکرار کنید. همچنین آخرین نسخه این ابزار همراه با بخش My library عرضه شد. از الان به بعد کاربران می‌توانند محتوای تولیدی خود را ذخیره کنند و در صورت لزوم آن را ویرایش کنند.

قابلیت‌های جدید ابزارهای ImageFX و MusicFX

پس از معرفی VideoFX، قابلیت‌های جددی دو ابزار پیشین معرفی شدند. ابزار ImageFX از حالا به بعد می‌تواند تکنیک‌های ویرایشی بیشتری عرضه دهد. کاربران با استفاده از ابزار براش می‌تواند یک شی یا بخشی از تصویر را حذف کنند. به علاوه می‌توان بخشی را انتخاب کرد و برای آن پرامپت نوشت تا آن بخش تغییر کند.

ابزار MusicFX به کاربر کمک می‌کند یک آهنگساز و دی‌جی خلاق باشد. در نسخه جدید این ابزار آهنگسازان و هنرمندان مطرحی همکاری کردند تا خروجی کارها کیفیت بیشتری داشته باشد. سازها، ضرب‌آهنگ‌ها و ژانرها همگی بهبود پیدا کردند و الان می‌توان آن‌ها را بهتر با یکدیگر ترکیب کرد.

دو ابزار گذشته برای 110 کشور و 37 زبان در دسترس قرار گرفت. ابزار جدید هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست و فقط برای آمریکا و چند کشور دیگر در دسترس خواهد بود. گوگل برنامه دارد در آینده آن را سراسری عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *