همکاری دانشگاه ایالتی آریزونا با Open Al برای راحت تر شدن فعالیت کارمندان

همکاری دانشگاه ایالتی آریزونا با Open Al

امروز، ASU (دانشگاه ایالتی آریزونا) اعلام کرد که با OpenAI همکاری می کند تا ChatGPT، ربات و مدل گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی OpenAI را برای محققان، کارکنان و اساتید دانشگاه به کار بگیرد.

از ماه فوریه، ASU یک چالش برای دعوت از اساتید و کارکنان برای ارائه راه‌ های استفاده از ChatGPT ایجاد کرد. این راهکارها عبارتند از تمرکز بر موفقیت دانش‌ آموز، تحقیق و ساده سازی فرآیندهای سازمانی.

همکاری دانشگاه ایالتی آریزونا با Open Al

مدیر ارشد اطلاعات ASU در یک مصاحبه به TechCrunch گفت: همکاری دانشگاه ایالتی آریزونا با Open Al تضمین می کند که ASU یک شرکت کننده فعال در استفاده از نسل جدید هوش مصنوعی در آموزش عالی می شود. تابستان گذشته، مدارس و دانشگاه ها در این ایالت به دلیل ترس از سرقت ادبی و اطلاعات نادرست، استفاده از ChatGPT را ممنوع کردند. اما در حال حاضر آن ها این محدودیت ها را لغو کردند تا نتیجه این همکاری را بررسی کنند. آن ها بر این باورند که هوش مصنوعی نه تنها ضرر ندارد بلکه می تواند ابزاری برای بهبود روند آموزشی به حساب بیاید. همچنین می تواند اقداماتی مانند نوشتن ایمیل، اشکال زدایی کد کامپیوتر و تهیه پیش نویس مقاله را نیز در سیستم دانشگاهی بر عهده بگیرد.

هدف از همکاری دانشگاه ایالتی آریزونا با Open Al ایجاد محیطی است که در آن از منابع AI به طور موثر و اخلاقی استفاده شود. همچنین پایه‌ ای برای ادغام گسترده‌ تر این فناوری‌ ها در جامعه دانشگاهی ایجاد کند.

مدیر ASU در پایان بیان کرد : «در این مرحله از همکاری تمرکز ما بر فراهم کردن دسترسی اعضای هیئت علمی، کارکنان و محققان در ASU به ابزارهای هوش مصنوعی است. امید است که با استفاده از این مدل ها خدمات با سرعت بیشتری انجام شود و فعالیت کارمندان بهبود یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *