هوش مصنوعی متا به دایرکت اینستاگرام راه پیدا می‌کند

هوش مصنوعی به دایرکت اینستاگرام راه پیدا می‌کند

شرکت متا هفته گذشته به واتساپ مدل هوش مصنوعی افزود. البته این قابلیت در حال حاضر به طور محدود و برای کاربران هندی فعال است. امروز متا اعلام کرد به زودی برای اینستاگرام هم از مدل هوش مصنوعی خود یعنی Meta AI استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر این قابلیت به طور محدود در دسترس کاربران است، دقیقا مانند واتساپ اما اگر آزمایش‌ها و بازخوردها مثبت باشند در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بعضی از کاربران شبکه اجتماعی تردز که می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. آن‌ها می‌گویند قسمت جستجوی اینستاگرام مجهز به دستیار هوش مصنوعی است. اگر روی آن بزنید وارد دایرکت اینستاگرام چت این مدل می‌شوید. خود این قابلیت را در مرحله اول برای بخش پیشنهادهای اینستاگرام افزوده‌اند. در نهایت هم امروز این قابلیت را برای چت و سوال و جواب هم در نظر گرفتند.

طبق خبر خود اینستاگرام، اگر شما بخواید درباره یک موضوع خاص پست‌های مرتبط دریافت کنید می‌توانید از همین چت بات بپرسید. اینستاگرام تایید نکرد که این مدل که در دایرکت اینستاگرام استفاده شده همان هوش مصنوعی مولد است یا نه.

ظاهرا چنین قابلیتی برای رقابت با تیک تاک توسعه پیدا کرد. اگر به همین شکل ادامه پیدا کند اینستاگرام می‌تواند روی ویژگی‌ای کار کند که محتوای پست‌ها و مدیا را در موتور‌های جستجو به عنوان یک نتیجه مستقل نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *