وحشت کودکان از فیلم مرد شکلات ساز

وحشت کودکان از فیلم مرد شکلات ساز

یکی از فیلم های پرطرفدار برای کودکان، کارخانه شکلات سازی است. برای همین یک کارگردان آمریکایی تصمیم گرفت فیلمی بسازد تقریبا با همان مضمون به نام Willy Wonka Fiasco. بازیگر فیلم Willy Wonka Fiasco می گوید فیلمنامه ای که توسط هوش مصنوعی طراحی شد برای بچه ها وحشتناک بود! پل کانل، بازیگر نقش ویلی ونکا در تیک تاک پست کرد که یک مونولوگ 15 صفحه‌ای با هوش مصنوعی برای بازی به او تحویل داده شد.

تهیه کنندگان این فیلم از او خواستند تا این مونولوگ را در یک روز کاملا حفظ کند! اما چیزی که این بازیگر را ناراحت می کرد، داستان فیلم بود. یک شکلات‌ساز شرور که با ظاهر خود کودکان را به وحشت می انداخت. این شخصیت یک شکلات ساز شیطانی است که در دیوار زندگی می کند. در ویدئویی که یکی از شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت، شکلات ساز از پشت آینه بیرون می‌ آید که کودکان با دیدن آن وحشت می کنند.

وحشت کودکان از فیلم مرد شکلات ساز

تجربه یکی از بازیگران از فیلم Willy Wonka Fiasco

پترسون در رابطه با تجربه خود گفت: «در آن زمان عصبانی بودم زیرا احساس می‌کردم بازی در این فیلم برای من شرم‌آور است و همچنین برای افرادی که وارد می‌شوند احساس بدی داشتم. اما با این حال این بازی را انجام دادم و جالب است بدانید هنوز برای آن پولی دریافت نکرده ام.

والدین، فرزندان و بازیگران که از این فیلم بسیار ناراحت هستند به شکایت از عوامل آن پرداختند. اکنون نمایش این فیلم متوقف شده است. متاسفانه باید گفت که تصاویر و صحنه های این فیلم هم با هوش مصنوعی ساخته شد و به جای آنکه شکلات سازی زیبایی را نشان دهد، انباری تاریک و متروک است که باعث ترس بیننده می شود.

مایکل آرچیبالد یکی دیگر از بازیگران این فیلم در این باره بیان کرد که: همه چیز روی کاغذ وقتی تبلیغ شد خوب به نظر می‌رسید. با این حال قرارداد آن با جوهری امضا شد که قابل پاک شدن بود. در نتیجه بعید است که بازیگران بتوانند یکی پنی هم از این فیلم دریافت کنند!

با توجه به پیگیری های زیاد، حال عوامل این فیلم مجبور به پرداخت وجه تمامی افرادی شدند که بلیط آن ها را خریداری کردند. کارگردان این فیلم در پایان دفاعیات خود بیان کرد که: من برای هر کسی که بلیط این فیلم را خرید احساس آرامش می کنم. افرادی که انتظار تجربه یک شکلات جادویی را داشتند و من نمایی از یک انبار کثیف در گلاسکو را با شکلات سازی وحشتناک برای آن ها به نمایش گذاشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *