کلون هوش مصنوعی Black Mirror برای یوتیوبر اوکراینی به حقیقت پیوست

Asset 8

یک یوتیوبر اوکراینی به نام اولگا لویک ویدیویی در یوتیوب خود منتشر کرد. این ویدیو نشان می‌دهد ماجرای کلون هوش مصنوعی سریال Black Mirror حقیقی است. این یوتیوبر اوکراینی ویدیوهای زیادی از خود پیدا کرد که هشتگ Promoting Russia را منتشر می‌کردند.

اولگا لویک در یوتیوب خود درباره فرسودگی شغلی و خودشناسی صحبت می‌کند. به علاوه او تلاش خود را می‌کند تا نشان دهد زوسیه مردم اوکراین را نابود می‌کند. لویک دایرکتی گرفت که از او می‌پرسید زبان ماندارین بلد است یا نه؟ به این ماجرا پی برد. پس از بررسی زیادی فهمید که قربانی دیپ‌فیک شده است.

کلون هوش مصنوعی Black Mirror برای یوتیوبر اوکراینی به حقیقت پیوست

لویک بعد از تمرکز روی ویدیوهایی که از او منتشر می‌شد فهمید که اکثر این کانال‌ها طرفدار روسیه و چین هستند. بعضی از این اکانت‌ها می‌گفتند روسیه بهترین کشور دنیا است و مشخص نیست دیگر کشورها چه می‌کنند. همه این موارد چیزی است که اولگا لویک ضد این موضوع است.

بخش کلون هوش مصنوعی Black Mirror وقتی ترند شد که کاربری در اینستاگرام پرسید یعنی این همان اتفاق سریال Black Mirror است؟ کاربران پس از آن اعلام کردند که از الان به بعد از فضای مجازی و هوش مصنوعی بیش از پیش می‌ترسند.

در حال حاضر استفاده از چهره اولگا لویک در هر ویدیویی ممنوع است. اما کاربران می‌خواهند بدانند کی باید چلوی این اتفاقات را گرفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *