کمک بزرگ هوش مصنوعی برای مقابله با ریسک فنی اتریوم

کمک بزرگ هوش مصنوعی برای مقابله با ریسک فنی اتریوم

ویتالیک بوترین به هوش مصنوعی برای کمک به مقابله با “بزرگترین ریسک فنی” اتریوم چشم دوخته است!
اتریوم نوعی ارز شبکه ی مبتنی بر بلاک چین است که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران آن، گفت هوش مصنوعی می‌ تواند به توسعه‌ دهندگان اتریوم کمک کند تا باگ‌ ها را شناسایی کرده و به تأیید کد کمک کند.

بوترین در یک پست نوشت: «یکی از کاربردهای هوش مصنوعی که برای من هیجان انگیز است، تأیید رسمی کد و یافتن اشکال با کمک هوش مصنوعی است. در حال حاضر، بزرگترین خطر فنی اتریوم اشکالات کد است. در نتیجه هر چیزی که بتواند آن را به طور قابل توجهی تغییر دهد شگفت انگیز خواهد بود.

کمک بزرگ هوش مصنوعی برای مقابله با ریسک فنی اتریوم

بوترین در صحبت هایش اشاره کرد که یک چالش خاص در رمزنگاری این است که منبع باز تنها راه برای ایجاد امنیت است. اما در هوش مصنوعی، باز بودن یک مدل آسیب‌ پذیری آن را در برابر حملات افزایش می‌ دهد. علاوه بر این تحلیلگران گفتند که ترکیب نوآوری های هوش مصنوعی و وب 3 می تواند منجر به ظهور یک بخش از ارزهای دیجیتال شود.

دانشمندان بر این باورند که در آینده، هوش مصنوعی به دسته اصلی کاربران در بلاک چین تبدیل خواهد شد. برخی از نمونه‌ ها شامل برنامه‌ های مدیریت تأیید صحت است که از فناوری‌ های یادگیری دانش صفر مانند Modulus Labs استفاده می‌ کنند. در نتیجه به طور کلی در آینده ای نزدیک استفاده از هوش مصنوعی در پیشرفت فناوری های مختلف و همچنین اتریوم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *