تایلند دومین مجری آواتاری خود را نشان داد

تایلند دومین مجری آواتاری خود را نشان داد

ناتچا، اولین مجری آواتاری زن تایلندی است که این کشور عرضه کرد. شبکه Nation TV همتای مرد این مجری، ناترانس، را هم معرفی کرد. ناترانس دومین مجری آواتاری تایلند است.

ناتچا اخبار Nation News Alert را بین ساعت‌های 14:05 تا 14:55 دقیقه اعلام می‌کند. زین پس ناترانس هم آخرین اتفاقات سراسر جهان را در بخش Nation Woeld News اعلام خواهد کرد.

اخبار این بخش، روزهای کاری هفته بین ساعت 20:35 تا 22:25 و آخر هفته‌ها ساعت 20:15 تا 21:55 دقیقه منتشر می‌شوند.

این شکبه تلویزیونی می‌گوید از زمانی که اولین خبر ناتچا روی آنتن رفت بازخوردهای مثبتی دریافت کردیم. به علاوه درخواست‌های زیادی هم برای استفاده از این مجری‌ها در کنفرانس‌های مجازی و رویدادهای مختلف داشتند. دومین مجری آواتاری می‌تواند بازخوردهای بهتری برای ما به ارمغان بیاورد.

تایلند دومین مجری آواتاری خود را نشان داد. اولین مجری یک زن بود که ناتچا نام دارد.

این ایستگاه معتقد است ارائه دهندگان مدل‌های هوش مصنوعی به ایجاد تجربه جدیدی در اعلام اخبار برای بینندگان کمک خواهند کرد. وجود ناتچا به تحریریه کمک می‌کند بخشی از کار را سریع‌تر انجام دهند. دیگر خبرنگاران می‌توانند از وقت خود برای جمع آوری خبر و تایید اطلاعات استفاده کنند.

گزارش اخبار توسط مجریان آواتاری که هوش مصنوعی آن‌ها را ساخته است همراه با زیرنویس خواهد بود. این کار به بینندگان کمک می‌کند تحربه واقعی‌تری نسبت به آن داشته باشند.

تایلند با بی‌پروایی خود در عرضه اولین مجری زن نشان داد جامعه آن‌ها آماده پذیرش مدل‌های هوش مصنوعی هستند. دومین مجری می‌تواند نتیجه بسیار بهتری را برای آن‌ها داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *