دستیار Bixby به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

دستیار Bixby به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

شرکت سامسونگ امسال دستیار صوتی خود را ارتقا می‌دهد. این دستیار صوتی Bixby مجهز به هوش مصنوعی Galaxy AI خواهد بود.

ارتقای بیکسبی بخشی از برنامه بلندمدت سامسونگ برای بازاریابی در خصوص هوش مصنوعی است. با ارتقای بیکسبی سامسونگ می‌تواند میزان فروش تلفن‌های هوشمند خود را بیشتر از گذشته کند.

دستیارهای دیجیتالی به لطف Chat GPT از شرکت پیشرو Open AI در مرکز توجه کاربران تلفن‌های هوشمند قرار گرفتند. رئیس بخش موبایل سامسونگ نیز در همین راستا گفت امسال شرکت سامسونگ از نسخه جدیدی از بیکسبی رونمایی خواهد کرد.

این غول فناوری قرار از از مدل‌های زبانی بزرگ متفاوتی استفاده کند. این مدل زبانی جدید توانایی پردازش زبان طبیعی بهتری نسبت به گذشته دارند.

دستیار Bixby به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

Bixby مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود اما سامسونگ خط مشی خود را حفظ خواهد کرد. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند می‌خواهند چه دستیار هوشمندی روی تلفن خود داشته‌ باشند. به علاوه کاربران می‌توانند انتخاب کنند از چه مدل هوش مصنوعی‌ای روی تلفن همراه خود استفاده کنند. دستیار جدید گوگل و هوش مصنوعی جمنای در سری جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ حصور دارد.

بیکسبی یک ماه پس از دستیار سیری در آیفون ارتقا می‌یابد. و مانند آیفون کاربران می‌توانند انتخاب کنند از کدام مدل استفاده کنند. این روند سامسونگ را در لیست ارائه‌ دهندگان به روز نگه می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *