همه چشم ها به دنبال گوشی جدید سامسونگ است

چشم ها به دنبال گوشی جدید سامسونگ

گوشی های همراه پیشرفته می کوشند تا با استفاده از هوش مصنوعی، امکاناتی آسان در اختیار کاربران قرار دهد. تا چند ساعت دیگر قرار است از گوشی جدید سامسونگ رو نمایی شود. همه چشم ها به دنبال گوشی جدید سامسونگ است زیرا می خواهند بدانند آیا سامسونگ می تواند با هوش مصنوعی خدمات بهتری به کاربران ارائه دهد یا نه.

تاکنون استفاده های زیادی از هوش مصنوعی شد. اما اینکه به طور شفاف بتوان با تلفن همراه از این فناوری بهره مند شد، تا به حال توسط هیچ تلفن همراهی ارائه نشد.

چشم ها به دنبال گوشی جدید سامسونگ

حال سوالی که همه به دنبال جواب آن هستند این است که آیا سری گلکسی S24 می‌ تواند با برخی از نسخه‌ های Bard عرضه شود؟ بیکسبی (دستیار صوتی گوشی های سامسونگ است که فرمان کاربران را در مواردی محدود انجام می داد) چه نقش مهمی در این رویداد دارد؟ به نظر می رسد که گوگل نمایشگر هوش مصنوعی خود را با تلفن رقیب راه اندازی کند. اما باز هم، سامسونگ با اختلاف زیادی نسبت به گوگل، گوشی های اندرویدی بیشتری می فروشد.

عصر هوش مصنوعی ممکن است دشمنان را به همکاران نزدیک تری تبدیل کند. امروز تمام چشم ها به دنبال گوشی جدید سامسونگ سری S24 است که به وقت ایران ساعت ۲۱ رونمایی می شود. امید است که این سری از گوشی ها بتواند با کمک هوش مصنوعی تحولی در فناوری های ارتباطی به وجود آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *