دو مدل Gemini 1.5 Flash و Pro معرفی شدند

فهرست مطالب

دو مدل Gemini 1.5 Flash و Pro معرفی شدند

گوگل دو نسخه جدید از مدل Gemini را معرفی کرد. مدل Gemini 1.5 در دو نسخه Flash و Pro معرفی شد. چت بات پیشرفته هوش مصنوعی جمنای 1.5 فلش در دسترس عموم مردم خواهد بود. این مدل ابزاری قدرتمند برای مشاغل مختلف و توسعه دهندگان و دانش آموزان است.

این مدل می‌تواند حجم وسیعی دیتا و اطلاعات را در یک ورودی دریافت کند. همچنین قابلیت تجزیه و تحلیل سریع همان اطلاعات را نیز دارد. این مدل می‌تواند فایل ویدیویی تا یک ساعت، صوت 11 ساعته یا 700 هزار کلمه را تجریه تحلیل کند. سایت گوگل این ادعا را با تجزیه و تحلیل یک ویدیوی 14 دقیقه‌ای در یک دقیقه نشان داد.

دو مدل Gemini 1.5 Flash و Pro معرفی شدند

مدل Gemini 1.5 Flash و Pro هر دو نسبت به ربات‌های هوش مصنوعی دیگر سریع‌تر هستند. اما موضوع مهم این است که نسخه فلش سریع‌ترین مدل با بهترین قیمت در بازار است. این نسخه 40 درصد نسبت به Chat GPT 3.5 Turbo سریع‌تر است و می‌تواند اطلاعات بیشتری دریافت کنند. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد پاسخ‌هایی به مراتب دقیق‌تر داشته باشند.

مدل Gemini 1.5 Pro بیشتر مناسب مشتریان سازمانی گوگل است. این مدل می‌تواند 22 ساعت صدا، 1.5 میلیون کلمه را پردازش کند. همچنین با این مدل می‌تواند تاریخچه مالی یک شرکت را تمام و کمال دریافت کرد. به علاوه در این آپدیت کاربران می‌توانند لینک‌های دقیقی به پاسخ تولیدی دریافت کنند.

نسخه جمنای 1.5 فلش کاملا رایگان و در دسترس عموم است. دسترسی گسترده‌تر نیز با قیمت‌های مختلف در اختیار عموم خواهد بود. نسخه پرو قیمتی ده برابر فلش دارد و به عنوان بهترین مدل شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *