هوش مصنوعی در سری Razr موتورولا

فهرست مطالب

هوش مصنوعی در سری Razr موتورولا

شرکت موتورولا پیش از این اعلام کرد که قصد دارد برای تلفن هوشمند خود قابلیت‌های هوش مصنوعی قرار دهد. امروز شرکت موتورولا اعلام کرد می‌خواهد در سری Razr نیز با همکاری گوگل هوش مصنوعی را اضافه کند.

همکاری جدید موتورولا با Google Cloud می‌تواند نقطه عطفی در صنعت هوش مصنوعی و فناوری باشد. این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی مولد پیشرفته را در سری جدید Razr اضافه کند.

مدل‌های Gemini، Vertex AI و Imagen که همگی در گوگل کلاد وجود دارند زین پیس در تلفن‌های موتورولا نیز حاضر خواهند بود. هدف از ادغام این مدل‌ها با تلفن هوشمند موتورولا، تغییر نجوه تعامل کابران با دستگاه‌های خود است.

شرکت موتورولا عقیده دارد کاربران باید به صورت لوکال با هوش مصنوعی ارتباط بگیرند و از آن استفاده کنند.

هوش مصنوعی در سری Razr موتورولا

هوش مصنوعی Moto AI که مربوط به خود این شرکت است نیز در این دستگاه‌ها حضور دارد. این مدل باعث می‌شود تلفتن همراه هوشمند از لحاظ بصری بهتر باشد. کاربران می‌توانند مستقیم تولید محتوا کنند و دستگاه خود را شخصی سازی کنند. یک کاربر می‌تواند تلفن خود را در هر اندازه‌ای که می‌خواهد شخصی کند تا در زمانی کمتر بیشترین فعالیت را داشته باشد.

هوش مصنوعی موتو و گوگل در سری Razr موتورولا تا کنون دو ویژگی Magic Canvas و Style Sync را ارائه کردند. ویژگی اول به کاربر اجازه می‌دهد با توضیحات خودی ک تصویر گرافیکی بکشد. ویژگی دوم نیز تصاویر پس زمینه خودکار و منطبق با علاقه کاربر تولید می‌کند.

تلفن‌های جدید موتورولا در حال حاضر در آمریکا در دسترس هستند. اما به زودی در کشورهای دیگری مانند هندو اروپا نیز عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *