چت بات آب و هوایی واشنگتن پست

فهرست مطالب

چت بات آب و هوایی واشنگتن پست

نشریه واشنگتن پست یک چت بات مربوط به تغییرات آب و هوایی راه اندازی کرد. این ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است و می‌تواند سوالات کاربران درباره آب و هوا را پاسخ دهد.

به نظر می‌رسد پس از مشکلاتی که هوش مصنوعی برای تغییرات آب و هوایی به وجود آورد این کار قدم مثبتی از هوش مصنوعی در این خصوص است. این نشریه می‌گوید چت بات جدید آن‌ها به صورت آفلاین نیز در دسترس است. پاسخ‌های این چت بات تجربی است.

پاسخ‌های تجربی این چت بات به این معنا است که پاسخ تولیدی این ربات بر اساس متون و اخباری است که این روزنامه منتشر می‌کند. تیم رسانه‌ای واشنگتن پست بیش از دو دهه است که روی آب و هوا و تغییرات آن کار می‌کنند.

چت بات آب و هوایی واشنگتن پست

چت بات آب و هوایی واشنگتن پست فقط مقالات هشت سال گذشته این سایت را جستجو می‌کند. در حال حاضر محتوای آموزشی بیشتری برای این چت بات تعریف نکردند. اما این ربات از یک مدل زبانی بزرگ که داده‌های زیادی برای آموزش داشت استفاده می‌کند. بنابراین متنی که در پاسخ می‌گوید کاملا قابل فهم است.

اگر کاربر بپرسد آیا جعبه پیتزا جزو زباله‌های بازیافتی است یا خیر؟ این مدل می‌تواند به آن جواب دهد. سوالات مربوط به گرمایش زمین نیز در طول هشت سال گذشته در لیست اطلاعاتی هستند که ربات مذکور می‌تواند به آن پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *