گوگل برای استارتاپ هوش مصنوعی در آفریقا رزومه دریافت می‌کند

گوگل برای استارتاپ هوش مصنوعی در آفریقا رزومه دریافت می‌کند

شرکت گوگل یک سری برنامه‌هایی برای توسعه هوش مصنوعی دارد و بر اساس آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند یا افرادی را استخدام می‌کند. در هشتمین دوره از این برنامه‌ها، آن‌ها تصمیم دارند برای استارتاپ پیشران هوش مصنوعی در آفریقا افرادی را استخدام کنند.

تمرکز استارتاپ هوش مصنوعی در آفریقا روی یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است تا فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو برای پیشرفت در قاره را بشناسند. برنامه هشتم مجازی و سه ماهه و بدون سهام است. گوگل قرار است استارتاپ‌های آفریقایی را راهنمایی کند، منابع فنی را در اختیارشان بگذارد و شبکه جهانی‌ای از مهندسان و کارشناسان را برای آن‌ها میها کند. از سال 2018 که این برنامه شروع شد تا به امروز از 106 استارتاپ آفریقایی در 17 کشور مختلف این قاره حمایت کردند.

Folarin Aiyegbusi، رئیس برنامه‌های گوگل در آفریقا گفت

ما خوشحالیم که قرار است نسل بعدی پیشگامان حوزه هوش مصنوعی را از طریق این برنامه جذب و پیدا می‌کنیم. می‌خواهیم آن‌ها را راهنمایی کنیم تا بتوانند کسب و کاری موفق و موثر ایجاد کنند. این سیستم بر اساس نوآوری بنیان گذاری شده است و هوش مصنوعی می‌تواند نیرویی عظیم در بخش‌های مختلف آن باشد.
گوگل برای استارتاپ هوش مصنوعی در آفریقا رزومه دریافت می‌کند

این برنامه از ژوئن تا سپتامبر 2024 ادامه دارد. سرمایه‌گذاری‌های تا حداکثر 350 هزار دلار اعتبار Google Cloude است. راهنمایان نه تنها کارشناسان گوگل بلکه کارآفرینان با تجربه این صنعت هم هستند. آموزش اصولی درباره ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی، استراتژی محصول و مقیاس بندی، ارتباط با سرمایه‌گذار و شرکا و دسترسی به ی شبکه حمایتی همگی جزو فرصت‌هایی است که در این برنامه ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند درخواست‌هایشان را تا 20 می در این سایت ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *