طراحی شناسنامه جعلی با هوش مصنوعی

فهرست مطالب

طراحی شناسنامه جعلی با هوش مصنوعی

طراحی شناسنامه جعلی با هوش مصنوعی که ادعا می شود از صرافی رمزنگاری KYC عبور می کنند به قیمت 15 دلار فروخته می شوند. شناسنامه های جعلی 15 دلاری توسط هوش مصنوعی برای فریب بررسی هویت صرافی‌ های رمزنگاری استفاده می‌ شوند. استفاده از این قابلیت و مدل های هوش مصنوعی به هکرها و کلاهبرداران فرصتی تازه برای دزدی می دهد.

طراحی شناسنامه جعلی با هوش مصنوعی و سایت OnlyFake

سرویس جدیدی که ادعا می‌ کند از «شبکه‌ های عصبی» و «ژنراتورها» هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد گواهینامه‌ های رانندگی و گذرنامه‌ های جعلی استفاده می‌ کند، طبق گزارش‌ ها موفق شد چک‌ های مشتری را بشناسد. این سایت، گواهینامه‌ های رانندگی جعلی و گذرنامه‌ های واقعی را از 26 کشور، از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا و چندین کشور اتحادیه اروپا تولید می‌ کند. سپس از طریق سرویس پرداخت تجاری Coinbase به ارزهای دیجیتال متعدد پرداخت می‌ کند.

جعل و انتقال رمز ارز از صرافی OKX

تأیید هویت یک فرد در صرافی رمزارز OKX با استفاده از یک عکس از پاسپورت بریتانیایی انجام شد. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تصویر از این شناسنامه جعلی بر روی ملحفه گرفته شده بود تا واقعی به نظر برسد. این سرویس می‌ تواند برای کلاهبرداران و هکرها که از اسناد جعلی برای باز کردن صرافی‌ ها و حساب‌ های بانکی استفاده می کنند، مورد استفاده قرار گیرد تا از هویت واقعیشان محافظت کرده و ردیابی آن‌ ها را دشوارتر کند.

سوء استفاده از هوش مصنوعی برای انجام فعالیت های کلاهبرداری یک چالش در حال تکامل بوده و به طور جامع در حال رسیدگی است. تولید یک سند جعلی در سایت کمتر از یک دقیقه طول می کشد. کاربران می توانند عکس خود را به راحتی بر روی میزهای آشپزخانه، ملحفه‌، فرش‌ ها و دسکتاپ‌ های آشپزخانه بگذارند. تا موقع بررسی بنظر برسد انسان از آن عکس می گیرد نه هوش مصنوعی!

سوء استفاده از هوش مصنوعی برای کلاهبرداری

هکرها و کلاهبرداران رمزارز مدت‌ هاست که از روش‌ هایی برای جعل اطلاعات و دسترسی به صرافی‌ های رمزنگاری استفاده می‌ کنند. دسترسی آسان به ابزارهای هوش مصنوعی برای جعل هویت نیز نگرانی مدیران صنعت کریپتو را برانگیخت. جیمی سو، افسر ارشد امنیتی بیان کرد: کلاهبردارانی که سعی می‌ کنند با استفاده از جعل چک‌ ها، KYC را فریب دهند، افزایش یافتند. او هشدار داد که این ویدیوها به زودی برای فریب دادن اپراتورهای انسانی مناسب خواهند بود و برای جلوگیری از آن اقداماتی جدی باید صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *