امکانات جدید Gemini برای گوشی های اندروید

فهرست مطالب

امکانات جدید Gemini برای گوشی های اندروید

در چند روز اخیر اعلام شد که با به‌روزرسانی‌های اندروید، اکنون ویژگی‌های دسترسی جدید و کنترل‌ ارسال محتوا برای Spotify با Gemini فراهم است. از جمله امکانات این به روز رسانی می توان به ادغام Gemini با پیام‌ها و خلاصه‌های متنی مبتنی بر هوش مصنوعی برای مواقعی که در حال رانندگی هستید، اشاره کرد. از این هفته، کاربران Messages می‌توانند بدون خروج از برنامه پیامک به چت ربات گوگل دسترسی داشته باشند.

امکانات جدید Gemini

Gemini می‌تواند در قسمت پیام ها کارهای اساسی مانند تهیه پیش‌نویس پیام‌ها و کمک به برنامه‌ریزی رویدادها را انجام دهد. گوگل می‌گوید این ویژگی هنوز در مرحله بتا است و فعلاً فقط برای کاربران انگلیسی زبان در دسترس است. Android Auto همچنین از هوش مصنوعی رونمایی کرد که می‌تواند به کاهش حواس‌پرتی افراد در هنگام رانندگی کمک کند. نحوه کار به این صورت است که اگر چت گروهی تلفن شما را با پیام‌ های بی‌وقفه منفجر می‌کند یا اگر شخصی برای شما رمان‌های متنی ارسال می‌کند، Android Auto به‌طور خودکار پیام‌ها را خلاصه می‌کند و نسخه مختصرتر آن را برای شما می‌خواند. همچنین پاسخ‌ها و اقداماتی را بر اساس پیام‌ها پیشنهاد می‌کند، مانند اشتراک‌گذاری ETA خود. بنابراین می‌توانید با یک ضربه پاسخ دهید و روی رانندگی تمرکز کنید.

امکانات جدید Gemini برای گوشی های اندروید

از دیگر امکانات این به روز رسانی می توان به شرح تصاویر توسط هوش مصنوعی در برنامه Lookout اشاره کرد. این ابزار می‌ تواند توضیحاتی را برای تصاویری که به صورت آنلاین یافت می‌شوند را ایجاد کند و آنها را با صدای بلند برای کاربر بخواند.

یکی از جذاب ترین ویژگی های به روز رسانی، ویژگی لنز گوگل در نقشه‌ها است. این ابزار با دریافت یک نقشه پیشرفته، به کاربران اجازه می‌دهد دوربین گوشی خود را به سمت چیزی در مقابل خود، مانند رستوران یا ایستگاه حمل‌ونقل گرفته و اطلاعاتی در مورد آن بشنوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *