استفاده دولت چین از TikTok برای دخالت در انتخابات

فهرست مطالب

استفاده دولت چین از TikTok برای دخالت در انتخابات

ODNI طی اخباری گزارش داد که دولت چین از TikTok برای دخالت در انتخابات استفاده می کند. ارزیابی سالانه ODNI تهدیدات امنیت ملی را که ایالات متحده با آن مواجه است مشخص می کند. تا به امروز، هیچ نمونه ملموسی ارائه نشده است که نشان دهد TikTok چگونه تهدیدی برای امنیت ملی است.

بر اساس گزارشی که امروز از دفتر مدیر اطلاعات ملی منتشر شد، دولت چین از TikTok برای گسترش عملیات نفوذ جهانی خود برای ترویج روایت های طرفدار چین و تضعیف دموکراسی ایالات متحده استفاده می کند. ارزیابی سالانه ODNI تهدیدات امنیت ملی آمریکا، سال آینده را ترسیم می‌ کند و هشدار می‌ دهد که چین ممکن است تلاش کند از طریق نفوذ آنلاین و کمپین‌ های اطلاعات نادرست بر انتخابات امسال تأثیر بگذارد.

استفاده چین از تبلیغات در TikTok برای تمام کردن انتخابات به نفع خود

ODNI ادعا می‌کند که حساب‌ های TikTok که توسط یک بازوی تبلیغاتی جمهوری خلق چین اداره می‌ شوند، طبق گزارش‌ ها، نامزدهای هر دو حزب سیاسی را در طول دوره انتخابات میان‌ دوره‌ای ایالات متحده در سال 2022 هدف قرار داده‌اند و چین درجه بالاتری از پیچیدگی را در فعالیت‌ های نفوذ خود، از جمله آزمایش هوش مصنوعی مولد نشان می‌ دهد. انتشار این گزارش در حالی است که قانونگذاران به طور بسیار زیادی در مورد تهدیدات امنیت ملی که TikTok ایجاد می کند نگران هستند.

استفاده دولت چین از TikTok برای دخالت در انتخابات

سخنگوی TikTok در این رابطه به POLITICO می گوید: ما مرتباً علیه رفتارهای فریبنده، از جمله شبکه‌ های نفوذ مخفی در سراسر جهان، اقدام می‌ کنیم. همچنین در گزارش‌ های عمومی آن‌ ها را با شفافیت عمل کردیم. TikTok بیش از 150 انتخابات در سطح جهان را محافظت کرده است. این برنامه به همکاری با کمیسیون‌ های انتخاباتی، کارشناسان و بررسی‌ کنندگان ادامه می‌ دهد تا از جامعه ما در این سال انتخاباتی تاریخی هم محافظت کند. دیگر شرکت‌ های رسانه‌ های اجتماعی از جمله متا نیز گزارش دادند که دشمنان خارجی مانند چین از پلتفرم‌ های خود برای کمپین‌ های نفوذ استفاده می‌کنند.

به هر حال هر دولت و هر شرکت تولید کننده مدل های هوش مصنوعی و پلتفرم های وابسته با آن باید تلاش کنند که چه در انتخابات و چه در هر زمینه دیگری تقلب صورت نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *