برچسب هوش مصنوعی روی محتوای تصویری و صوتی Meta

فهرست مطالب

مدل مولد تصویر Meta نمی‌تواند با نژادها مشکل دارد

بازخوردهای مختلف شرکت متا درباره مدل‌هوش مصنوعی مولد تصویرش باعث شد این شرکت تصمیم به استفاده از برچسب هوش مصنوعی برای محتوای خود بگیرد.

متا باید تمام محتوای تولیدی هوش مصنوعی که باعث باعث دردسر می‌شود را پاک کند. اگر شرکت متا، از برچسب نشانه‌گذار استفاده کند دیگر نیازی نیست محتوای خود را از شبکه‌های اجتماعی مختلفش پاک کند.

متا، از آزمایش‌های امنیتی مدل‌هایش سربلند بیرون آمده است. افزودن این مورد به تدابیر امنیتی متا را بیش از پیش سردم‌دار خواهد کرد. این برچسب‌گذاری هم بر اساس شناسایی نمادهایی است که نشان می‌دهد محتوا را هوش مصنوعی می‌سازد.

علاوه‌براین اگر کارمندان متا تشخیص بدهند محتوای صوتی یا تصویری‌ای دیجیتالی است روی آن هم برچسب خواهد خورد. این‌گونه کاربران اگر محتوای مذکور را در فضای دیگری ببیند دیگر گول آن را نمی‌خورند و سوتفاهمی پیش نمیاید. 100 مورد برای حقیقت‌سنجی محتوای تصویری وجود دارد که متا می‌خواهد از تمام آن‌ها استفاده کند.

Meta از این به بعد روی محتواهایی که با هوش مصنوعی ساخته شدند برپسب می‌زند

چنین حرکتی می‌تواند منجر به برچسب‌گذاری دیگر غول‌های صنعت هوش مصنوعی شود. استفاده از برچسب خطرات کلاهبرداری مربوط به محتوای دیپ‌فیک و یا حتی محتوای تولیدی توسط هوش مصنوعی را کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *