Gemini در اندروید استودیو

فهرست مطالب

Gemini از این به بعد به عنوان دستیار اندرویدنویس‌ها در اندروید استودیو قرار دارد.

مدل هوش مصنوعی گوگل یعنی Gemini از این به بعد به عنوان دستیار برنامه‌نویس‌ها در برنامه اندروید استودیو حضور دارد. این مدل می‌تواند زبان طبیعی را درک کند. به سوالات مربوط به کوئری‌های توسعه دهنده اندرویدی جواب می‌دهد. در یک کلام این مدل به برنامه‌نویس‌ها کمک می‌کند کد بنویسند، منابع مرتبط را پیدا کنند و بهترین راه حل را بیابند و در زمان صرفه جویی کنند.

برای استفاده از مدل جمینی، شما بایدآخرین نسخه اندروید استودیو را دانلود و نصب کنید. بعد آن را اجرا کنید و یک پروژه جدید آغاز کنید. در نهایت هم از بخش View > Tool Windows > Gemini وارد حساب گوگل خود شوید. چت باکس برای شما به نمایش درمی‌آید و می‌توانید از gemini استفاده کنید.

Gemini از این به بعد به عنوان دستیار اندرویدنویس‌ها در اندروید استودیو قرار دارد.

اندروید استودیو با این قابلیت بهتر می‌شود؟

مدل Gemini هنوز در مراحل آزمایشی خود قرار دارد و می‌تواند اطلاعات غلط یا نا مربوط به کاربران بدهد. ممکن است به کاربران کدی تحویل بدهد که خروجی مورد نظر را ارائه نمی‌کند یا کدی نا تمام برای برنامه نویس بنویسد. بنابراین همیشه پاسخ این مدل را چک کنید تا از خطا جلوگیری شود. در نتیجه شما به عنوان برنامه نویس باید کدها را دیباگ کنید، راه‌های جدیدی که به شما پیشنهاد می‌دهد را هم بررسی کنید. حتما هم APIهای خود را به روز نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *