مدل موسیقی دانشگاه Queen Mary

فهرست مطالب

مدل موسیقی دانشگاه Queen Mary

دانشگاه Queen Mary با همکاری سه شرکت مختلف در حوزه‌های مختلف به دنبال ساخت مدل موسیقی است. این مدل موسیقی دانشگاه Queen Mary با همکاری AduioStrip و Session و RoEx ساخته می‌شود. این دانشگاه مرکزی بین‌المللی در حوزه موسیقی شناخته می‌شود. شرکت‌های بزرگ و کوچک در این دانشگاه روی پروژه‌های خود کار می‌کنند.

در این همکاری قرار است مدلی توسعه بدهند که مناسب هنرمندان و دی‌جی‌ها باشد. به علاوه اینکه این دانشگاه و مجموعه‌های همکارش می‌خواهند اطمینان پیدا کنند که حقوق هنرمندان تمام و کمال و با انصاف پرداخت می‌شود.

مدل موسیقی دانشگاه Queen Mary با همکاری AduioStrip و Session و RoEx ساخته می‌شود.

همکاری‌ها برای توسعه مدل موسیقی دانشگاه Queen Mary چگونه است؟

مجموعه AudioStrip

این مجموعه با ماشین لرنینگ اجزای مختلف موسیقی را جدا می‌کند. این جداسازی‌ها بدون افت کیفیت است و هیچ آسیبی به موسیقی نمی‌رسد. بخش‌های آواز، ساز، درام، باس، گیتار آکوستیک و گیتار الکتریک همگی می‌توانند بدون هیچگونه افت کیفیتی از موسیقی جدا شوند. کاربر در یک فایل جداگانه این موارد را تحویل می‌گیرد.

شرکت Session

writer’s block یا قفل شدن نویسنده، یکی از مشکلات اصلی نویسندگان در حوزه‌های مختلف است. با همکاری این شرکت ترانه‌سرایان و تولیدکننده‌هایی که قفل می‌شوند می‌توانند به کارشان ادامه دهند. خلاقیت محتوایی که این مجموعه برای هنرمند به ارمغان می‌آورد به قدری کافی است که می‌توان از آن به عنوان یک ادیه مستقل استفاده کرد.

استارتاپ RoEx

این استارتاپ به دی‌جی‌ها و سازندگان موسیقی اجازه می‌دهد راحت‌تر و سریع‌تر میکس درست کنند.

همکاری این چهار شرکت با یکدیگر می‌تواند به هنرمندان کمک کند موسیقی با کیفیت‌تر بسازند. باید دید وقتی این مدل و پلتفرم عرضه می‌شود نتایج چگونه خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *