سرانجام هوش مصنوعی اپل

فهرست مطالب

سرانجام هوش مصنوعی اپل

امروز رویداد WWDC 2024 اپل برگزار شد. بالخره سرانجام هوش مصنوعی اپل مشخص شد و کاربران متوجه شدند برنامه واقعی اپل چه بوده است.

در درجه اول مشخص شد که شرکت Open AI تمرکز اصلی خود را روی اپل جمع کرده است تا siri با Chat GPT ادغام شود. این برنامه به خاطر فشارهایی که روی شرکت Open AI است محقق شد تا از شرکت‌های رقیب پیشی بگیرد.

تیم کوک در رویداد WWDC 2024 درباره اتفاقات جدید گفت هوش مصنوعی باید شما را درک کند. به طور کلی باید تبدیل به هوش شخصی شود و ما آن را با هوش اپل یا Apple Intelligence حقیقی می‌کنیم.

سیستم هوش مصنوعی اپل طیق وسیعی از ابزارهای AGI را شامل می‌شود تا در تمام دستگاه‌های اپل شاهد یکپارچگی عظیمی باشید. این موضوع بیشتر در سیری به نمایش درمی‌آید تا پاسخ‌هایی طبیعی‌تر، مرتبط‌تر با محتوای مورد بحث و شخصی دریافت کنید.

سرانجام در انتهای این رویداد شرکت اپل پس از معرفی هوش مصنوعی اپل اعلام کرد که اعلان‌های دریافتی، ایمیل‌ها و متون مختلف با هوش مصنوعی خلاصه می‌شوند. قابلیت Genimoji نیز معرفی شد که کاربران بتوانند ایموجی‌های منحصر به فردی ایجاد کنند.

در نهایت کاربران اپل از نتیجه قابلیت‌ها و امکانات جدید اپل راضی نبودند و معتقدند این شرکت می‌توانست برای هوش مصنوعی اپل کارهای بیشتر و بهتری انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *