Chat GPT-5 پیشرفتی عظیم خواهد داشت

فهرست مطالب

Chat GPT-5 پیشرفتی عظیم خواهد داشت

شرکت Open AI خبری بزرگ درباره GPT-5 داد. چند ماه گذشته این شرکت اخباری درباره این مدل داد اما اعلام کرد که عرضه این مدل تماما به نتیجه آزمایش‌ها بستگی دارد. Chat GPT-5 پیشرفتی عظیم خواهد داشت و در سال آینده عرضه می‌شود.

میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری این شرکت می‌گوید مدل GPT 3 در سطح یک کودک پیش دبستانی بود. مدل GPT-4 درحد دانش آموزی دبیرستانی بود و نسل بعدی که یک سال و نیم آینده منتشر می‌شود در سطح یک دانش آموخته دکتری است.

این موضوع به آن معنا است که مدل جدید در اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 وارد بازار می‌شود. شایعات پیشین درباره عرضه این مدل در پایان امسال، با این خبر پایان گرفت.

Chat GPT-5 پیشرفتی عظیم خواهد داشت

کوین اسکات، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت نیز می‌گوید نسل بعدی سیستم‌های هوش مصنوعی می‌تواند در آزمون دکتری قبول شود. این موضوع نیز فقط به لطف حافظه قوی‌تر و توانایی بهتر در استدلال است.

موراتی این را نیز اعلام کرد که سطح دکتری یا PhD فقط برای وظایف خاصی اعمال می‌شود. این سیستم‌ها تنها برای بعضی از وظایف دارای هوش انسانی هستند اما در بسیاری از کارها نیز توانایی ندارند. مدل Chat GPT-5 پیشرفتی عظیم خواهد داشت اما در همه موارد و موضوعات کاربرد نخواهد داشت.

همین حالا مقاله تولید اشعار با چت جی پی تی را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *