امکان انتخاب چت بات هوش مصنوعی در فایرفاکس

فهرست مطالب

امکان انتخاب چت بات هوش مصنوعی در فایرفاکس

مرورگرهای بسیاری علاقه دارند ویژگی‌های هوش مصنوعی را به محصولات خود اضافه کنند. شرکت موزیلا نیز جزو همین دسته است. این شرکت اعلام کرد که می‌خواهد به کاربران اجازه دهد در نسخه فایرفاکس نایتلی چت بات هوش مصنوعی مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند.

نسخه Nightly نسخه آزمایشی جدید فایرفاکس است. این شرکت قصد دارند قبل از عرضه نسخه بتا و نسخه جدید فایرفاکس ابتدا با این مدل اشکالات را برطرف کند. کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند می‌توانند پیشنهادات موزیلا را دریافت کنند و از آن استفاده کنند.

امکان انتخاب چت بات هوش مصنوعی در فایرفاکس
لوگو موزیلا فایرفاکس Nightly

این پیشنهادات شامل Gemini گوگل، Chat GPT، و نسخه Mistral و Hugging Chat است. شرکت موزیلا معتقد است ارائه حق انتخاب در خدمات هوش مصنوعی یک موضوع مهم است. موزیلا می‌گوید ما نباید فقط یه یک ارائه دهنده بسنده کنیم و باید سرویسی ارائه کنیم که برای هر شخص بهترین عملکرد را دارد. در نتیجه این حرکت کاربران نیز شاهد حق انتخاب چت بات هوش مصنوعی در فایرفاکس هستند.

این ایده در بین سازندگان مرورگر جدید است. بنابراین فایرفاکس مدام خاطر نشان می‌کند که پیشنهادهای آن‌ها اختیاری است و کاربران مجبور به انتخاب آن‌ها نیستند.

این شرکت و دیگر شرکت‌هایی مانند گوگا، اوپرا و مایکروسافت با مدل‌های هوش مصنوعی خود سعی دارند تجربه کاربران را بهبود ببخشند. خلاصه کردن صفحات وب و پاسخ به سوالات مختلف یکی از جالب توجه‌ترین امکاناتی است که کاربران صفحات وب به دنبال آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *