گوگل مدل Gemini را در جیمیل می‌آورد

فهرست مطالب

گوگل مدل Gemini را در جیمیل می‌آورد

در هفته گذشته شرکت یاهو اعلام کرد زین پس از هوش مصنوعی در یاهو میل استفاده خواهد کرد. حال گوگل اعلام می‌کند که مدل Gemini را در جیمیل می‌آورد و زین پس می‌توان از آن استفاده کرد.

گوگل قرار است یک پنل جانبی هوش مصنوعی جمنای را در جیمیل وارد کند. این پنل به شما کمک می‌کند ایمیل بنویسید. به علاوه می‌توانید رشته ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید را خلاصه کنید.

کاربران می‌توانند اطلاعات خاص و مختلف را با جمنای در صندوق ورودی یا فایل‌های گوگل درایو جستجو کنند. شما می‌توانید سوال‌های بسیار شخصی مانند کدپستی یا … را از جمنای بپرسید تا این مدل درون ایمیل‌ها به دنبال جواب بگردد.

در گوگل داکز شما با جمنای می‌توانید محتوای خود را بنویسید، خلاصه کنید و آن را اصلاح کنید. می‌توانید براساس دیگر فایل‌هایتان یک متن بنویسید و همزان داده‌های خود را در گوگل Sheets ردیابی کنید. در گوگل درایو نیز می‌توانید فایل‌ها و اسناد را خلاصه کنید و اطلاعات جامعی درباره آن‌ها دریافت کنید.

این پنل جانبی به گوگل اسلایدز، گوگل شیتز، گوگل داکز و البته گوگل درایو نیز اضافه می‌شود. تمام ویژگی‌های جدید در ماه‌های گذشته و در کنفرانس I/O ارائه شدند. این ویژگی‌ها نیز تماما به مدل Gemini در جیمیل و پنل جانبی آن اضافه می‌شوند.

این محصول برای کاربرانی که اشتراک Google One پریمیوم، یا Gemini Education، Education premium و google workspace پرمیموم دارند در دسترس خواهد بود. ایرانیانی که از این افزونه‌ها و اشتراک‌ها استفاده نمی‌کنند به پنل جمنای دسترسی نخواهند داشت.

گوگل مدل Gemini را در جیمیل می‌آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *