هوش مصنوعی Gemini برای دانش آموزان

فهرست مطالب

هوش مصنوعی Gemini برای دانش آموزان

گوگل اعلام کرد که مدل هوش مصنوعی پیشرفته خود Gemini را برای دانش آموزان ارائه می‌دهد. این ویژگی‌های جدید تحت شرایط خاصی به دانش آموزان اهدا خواهد شد.

گوگل هوش مصنوعی جمنای را در بیش از 100 کشور برای دانش آموزان واجد شرایط عرضه کرد. برای حفاظت از اطلاعات نوجوانان باید حداقل سن لازم را داشته باشند. همچنین هر دانش آموز باید یک اکانت Workspace for Education نیز داشته باشد. این اکانت را فقط مدرسه شخص باید بسازد.

هوش مصنوعی Gemini برای دانش آموزان

ویژگی‌های جدیدی که در این محیط درسی ارائه می‌شود می‌تواند برای مربیان و دانش آموزان جالب توجه باشد. ویژگی Read along in Classroom می‌تواند به دانش آموز کمک کند دقت و سرعت بیشتری در درک مطالب داشته باشد.

این گزینه حدود 800 کتاب دارد که معلمان می‌توانند بر اساس زبان مادری آن‌ها کتاب‌های مشخصی را برای دانش آموزان فراهم کنند. معلمان می‌توانند با استفاده از این ویژگی داستان‌های شخصی سازی شده‌ای برای دانش آموز ایجاد کنند. دانش آموزان را در نهایت بر اساس خوانس، سطح نمره و مهارت‌های آوایی می‌سنجند.

برنامه ریزی کلاس درس با با مدل هوش مصنوعی gemini برای دانش آموزان و معلمان بسیار آسان‌تر خواهد بود. معلمان یک گروه کلاسی ایجاد می‌کنند و بر اساس آن محتوای مرتبط می‌سازند. ویژگی دیگری که در این محیط درسی وجود دارد Google Vids است. این ابزار برای ساخت ویدیوی آموزشی است و تا قبل از این خبر، بدون هوش مصنوعی کارهای لازم را انجام می‌داد. از حالا به بعد هوش مصنوعی جمنای نیز به آن اضافه می‌شود.

یک کتاب راهنمای سواد رسانه‌ای نیز در این محیط درسی وجود دارد که به دانش آموز کمک کند از هوش مصنوعی استفاده درستی داشته باشد. این موضوع به علاوه شرایط سنی حداقل 18 سال و دسترسی به قابلیت هوش مصنوعی توسط مدرسه به معلمان اجازه می‌دهد کنترل خوبی بر شرایط درسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *