واتساپ با کمک Meta AI روی یک ویژگی جدید کار می‌کند

فهرست مطالب

واتساپ با کمک Meta AI روی یک ویژگی جدید کار می‌کند

واتساپ با کمک هوش مصنوعی Meta AI روی یک ویژگی جدید در آواتار دیجیتالی کار می‌کند. این پلتفرم قصد دارد با کمک این مدل، حضور هوش مصنوعی در زندگی روزمره را پررنگ‌تر کند.

این هوش مصنوعی در نوار جستجوی فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و مسنجر وجود دارد. در اکثر پلتفرم‌ها مانند واتساپ این ویژگی رایگان است. کاربران می‌تواند از درخواست یک دستور پخت غذا تا ساخت یک تصویر زیبا از این مدل کمک بگیرند.

این پلتفرم برای یک به‌روزرسانی جدید برنامه ریزی می‌کند تا کاربران بتوانند آواتار خود را با هوش مصنوعی بسازند. این ویژگی هنوز درحال توسعه است بنابراین دارندگان نسخه بتا نمی‌توانند از آن استفاده کنند. ویژگی جدید واتساپ با Meta AI نشان می‌دهد این پلتفرم قصد دارد برنامه خود را با محبوب کند.

شایعات دیگری نیز وجود دارد که واتساپ می‌خواهد به کاربران دسترسی بیشتری برای کار با مدل لاما بدهد. از طریق بخش جدیدی که به وجود خواهد آمد، کاربر می‌تواند بین مدل‌های Llama 3-70B و Llama 3-405B مدل مد نظر خود را انتخاب کند. مدل اول برای درخواست‌های سریع و ساده کاربرد دارد و مدل مناسب سوالات سخت است.

واتساپ با کمک Meta AI روی یک ویژگی جدید کار می‌کند

پس از عرضه این ویژگی کاربران باید آن را به صورت دستی فعال کنند. سپس می‌توانند با تایپ Meta AI idea me و یا Imagine Me از مدل درخواست کنند به آن‌ها یک تصویر دیجیتالی متخص خودشان نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *