هوش مصنوعی گوگل در Pixel 9 Pro

فهرست مطالب

هوش مصنوعی گوگل در Pixel 9 Pro

سری گوش‌های هوشمند Pixel گوگل به خاطر هوش مصنوعی خبرساز شدند. گوگل تصمیم دارد در تلفن Pixel 9 Pro نیز هوش مصنوعی خود را عرضه کند. اخبار می‌گوید گوگل در آینده نیز امکانات بیشاری برای سری نه عرضه خواهد کرد.

به نقل از یک منبع داخلی در گوگل، به نظر می‌رسد این شرکت درحال کار بر روی یک ویژگی جدید با نام تجاری Google AI است. هوش مصنوعی گوگل یا Google AI ویژگی‌های بسیار جدیدی خواهد داشت. قابلیت Circle to search در اکثر تلفن‌های هوشمند پیکسل در دسترس خواهد بود. جمنای نیز در تمام تلفن‌های اندرویدی حاضر است.

با این وجود، ویژگی‌های جدیدی نیز عرضه خواهد شد. قابلیت Add Me یکی از این ویژگی‌ها است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد همه در یک عکس گروهی حضور داشته باشند. به نظر می‌رسد این ویژگی نسخه پیشرفته‌تر Best Take باشد. با ویژگی Add Me می‌توان حالت افراد را تغییر داد یا افراد مختلف را در یک عکس ادغام و جابه‌جا کرد.

هوش مصنوعی گوگل در Pixel 9 Pro

ویژگی جدید دیگر، قابلیت استودیو است. این برنامه دستیار خلاق است که به کاربر اجازه می‌دهد استیکرها و موارد مختلفی ایجاد کند. با توجه به توضیحات این منبع داخلی، می‌توان این ویژگی را هم رده با Image Playground اپل دانست.

ویژگی نهایی نیز قابلیت Recall است. این قابلیت تمام حرکات و صداهای شما را در دستگاه ضبط و بررسی می‌کند. در نهایت طبق خواسته شما می‌تواند اطلاعات را بازیابی کند.

ویژگی‌های جدید می‌توانند برای کاربران اندرویدی هیجان انگیز باشند. به نظر می‌رسد گوگل به رقابت با اپل برخواسته و می‌خواهد قدرت دستگاه‌های اندرویدی را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *