سازمان ملی هوش مصنوعی چهارشنبه افتتاح می‌شود

فهرست مطالب

سازمان ملی هوش مصنوعی چهارشنبه افتتاح می‌شود

طرح تاسیس سازمان ملی هوش مصنوعی ایران در جلسه‌ای با افراد متخصص برگزار شد. صبح امروز روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد سازمان ملی هوش مصنوعی تاسیس و افتتاح می‌شود.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در حضور خبرنگاران گفت امیدوار است رئیس جمهوری که سکان دولت را بر عهده می‌گیرد بتواند با آرامش کارها را به جلو ببرد.

سازمان ملی هوش مصنوعی چهارشنبه افتتاح می‌شود

وی همچنین افزود مهم‌ترین مسئله‌ای که لازم است به آن بپردازیم هوش مصنوعی است. دهقانی فیروزآبادی معتقد است باید در مسیر هوش مصنوعی گام برداشت و آن را توسعه داد. او همچنین اضافه کرد در ده ماه گذشته با پیگیری‌های رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی، حکم ابلاغ تاسیس مرکز ملی هوش مصنوعی و سازمان ملی هوش مصنوعی انجام شد.

سازمان ملی هوش مصنوعی ایران روز چهارشنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد. تمام هزینه‌ها و بودجه‌های لازم برای شروع به کار را پرداخت کردند. این موضوع می‌تواند کمکی باشد تا سال آینده سازمانی پرتوانن و قوی در زمینه هوش مصنوعی داشته باشیم.

روح الله دهقانی فیروزآبادی همچنین گفت وظیفه تک تک افراد ملت است که به رئیس جمهور احترام بگذارد و با او همکاری لازم را داشته باشد.

امید است سازمان هوش مصنوعی کشور ایران توانا در این عرصه ظاهر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *