اهداف بزرگ ایلان ماسک برای Grok

فهرست مطالب

اهداف بزرگ ایلان ماسک برای Grok

شبکه اجتماعی X در حال بررسی راه‌هایی است که مدل هوش مصنوعی Grok را گسترش دهد. به نظر می‌رسد ایلان ماسک اهداف بزرگ جدیدی برای مدل هوش مصنوعی xAI Grok دارد.

پلتفرم X در حال توسعه قابلیت‌های جدیدی است که کاربران بتوانند از Grok در باره حساب‌های کاربری داخل این پلتفرم سوال کنند. همچنین آن‌ها قصد دارند یک ویژگی پاپ آپ اضافه کنند تا کاربران راحت‌تر به Grok دسترسی داشته‌ باشند.

اهداف بزرگ ایلان ماسک برای Grok

ایلان ماسک در ماه گذشته خبر از سرمایه گذاری عظیمی داد که بر روی Grok انجام داده‌ است. آنطور که از حقایق برمی‌آید وی توسعه ویژگی‌هایی مشابه رقبای خود را شروع کرده‌ است.

اطلاعات جدید بر اساس یکی از حساب‌های کاربری با نام نیما اوجی است. او دریافت که یک پاپ آپ کنار صفحه وجود دارد. با این پاپ آپ می‌توان کارهای مختلفی انجام داد یا هنگام توییت زدن از آن استفاده کرد. همچنین او متوجه شد می‌توان از Grok برای بررسی پروفایل کاربران X استفاده کرد.

در ادامه اهداف بزرگ ایلان ماسک برای مدل هوش مصنوعی Grok می‌توان به این موضوع اشاره کرد که جستجوی داخلی بهبود پیدا کرده‌ است. طبق ادعای این کاربر X روی قابلیتی کار می‌کند که می‌توان درباره یک متن به خصوص از هوش مصنوعی سوال پرسید و آن را تحلیل کرد.

اکثر کاربران این پلتفرم ترجیح می‌دهند از ابزارهای رایگان هوش مصنوعی استفاده کنند. این قابلیت‌ها در صورت همگانی شدن می‌تواند کاربران مهاجرت کرده‌ را به سوی X بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *