رقیب فرانسوی پیکسار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

فهرست مطالب

رقیب فرانسوی پیکسار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

یک استارتاپ فرانسوی به عنوان رقیب پیکسار و دیزنی تاسیس شده‌ است. این رقیب فرانسوی پیکسار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا انقلابی جدید در صنعت انیمیشن ایجاد کند. Animaj می‌گوید سال‌ها منتظر فرصتی مناسب برای تحول این صنعت بودند و حالا زمان درست آن فرا رسیده‌ است.

از سال گذشته زمزمه‌های درباره کاهش 90 درصدی هزینه تولید انیمیشن با هوش مصنوعی را شنیده‌ می‌شود. استارتاپ فررانسوی انیماژ قرار است این موضوع را اثبات کند. بنیان‌گذار آن می‌گوید چند دهه دیگر ما انقلاب هوش مصنوعی در انیمیشن‌ها را خواهیم دید. ما در خط مقدم این انقلاب خواهیم بود.

رقیب فرانسوی پیکسار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

این شرکت سال 2022 با هدف استفاده از هوش مصنوعی برای تسریع روند تولید محتوای انیمیشنی برای کودکان ایجاد شد. آقای دو وپلن، بنیان‌گذار انیماژ، می‌گوید این شرکت می‌تواند موج جدیدی در انیمیشن سازی کودکان ایجاد کند.

این شرکت قصد دارد فرنچایز‌هایی از انیمیشن‌های معروف ده سال گذشته بسازد. این انیمیشن‌ها شامل پوکمون، پاپا پیگ، ماشین‌ها و فروزن و … است. کودکان این انیمیشن‌ها را بیشتر از دیگر آثار دوست دارند به همین دلیل انیماژ سعی می‌کند اثری مشابه بسازد.

دو وپلن می‌گوید در حالت عادی برای نمایش حرکت یک قاشق روزها وقت صرف می‌شود. اما با هوش مصنوعی این زمان به شدت کاهش پیدا می‌کند.

شرکت تنیماژ روی یک مدل هوش مصنوعی مخصوص کار می‌کند که متن را به انیمیشن تبدیل کند. مدل هوش مصنوعی مذکور به انیماتورها اجازه می‌دهد روی 30 ثانیه فیلم بسازند و اگر توسعه پیدا کند می‌تواند 500 ثانیه در روز هم بشود.

بیشتر بدانید: ReaLM رقیب جدید Chat GPT-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *