ابزار حذف موسیقی دارای کپی رایت در یوتیوب

فهرست مطالب

ابزار حذف موسیقی دارای کپی رایت در یوتیوب

یوتیوب قوانین جدیدی درباره موسیقی دارای کپی رایت وضع کرد و با ابزاری آن‌ها را حذف می‌کند. ابزار حذف موسیقی با هدف رسیدگی به نگرانی‌های هنرمندان توسعه یافت. برخی از هنرمندان نگران دیپ فیک‌ و دیگر موضوعات ناشی از آن بودند و یوتیوب برای این موضوع چنین ابزاری را عرضه کرد.

طبق خبر یوتیوب، افراد زین پس گرینه‌ای خواهند دید که از آن‌ها می‌پرسد محتوای غیر قانونی چگونه حذف شود. کاربران می‌توانند محتوای تولیدی هوش مصنوعی را حذف کنند. این موضوع بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که بدون رضایت آن‌ها محتوایی با نام و نشانی آن‌ها تولید شده‌ است.

یوتیوب می‌گوید شکایت را بر اساس معیارهای مختلفی بررسی می‌کند. شاکی ابتدا باید ادعای لازم را ارائه کند مگر اینکه فردی زیر سن قانونی باشد یا به رایانه دسترسی نداشته باشد. همچنین اگر شخص مورد صحبت فوت کرده‌ باشد نیز این قوانین تغییر خواهند کرد.

از جمله مواردی که یوتیوب برای حذف بررسی می‌کند می‌توان به زمینه طنز، تقلید، یا عمومی اشاره کرد. همچنین یوتیوب بررسی می‌کند محتوا واقعا با هوش مصنوعی تولید شده یا نه! بررسی رفتار مجرمانه یا آزار و اذیت نیز جرو مواردی است که در این روند پیگیری می‌شود. محتواهای سیاسی نیز در رونذ کار بررسی می‌شوند و اگر ضد منافع کشور یا شخص خاصی باشند حذف می‌شوند.

ابزار حذف موسیقی دارای کپی رایت در یوتیوب

پس از شکایت صاحب ویدیو فرصت دارد ظرف 48 ساعت آینده به درخواست پاسخ دهد. در صورت بی‌جواب گذاشتن درخواست محتوا خودکار حذف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *