همزاد دیجیتالی شما در اینستاگرام

فهرست مطالب

همزاد دیجیتالی شما در اینستاگرام

کلون‌های هوش مصنوعی به سرعت در عصر هوش مصنوعی گسترش پیدا می‌کنند. هفته‌های گذشته کلون هوش مصنوعی یک یوتیوبر اوکراینی جنجال آفرین شد. حالا مارک زاکربرگ خبر می‌دهد می‌توان از همزاد دیجیتالی در اینستاگرام استفاده کرد.

اینستاگرام ویژگی AI Studio را راه اندازی می‌کند که می‌تواند عصر جدیدی برای طرفداران هوش مصنوعی باشد. مارک زاکربرگ اعلام کرد تولیدکنندگان محتول می‌توانند نسخه‌های چت بات شخصی خودشان را توسعه دهند. این اتفاق هنوز در مرحله آزمایش اولیه در ایالات متحده آمریکا است.

در این آزمایش اولیه فقط 50 نفر از تولیدکنندگان محتوا حضور دارند. این افراد کمک می‌کنند چنین فناوری‌ای بررسی شود و نکات مثبت و منفی آن ثبت شود.

زاکربرگ همچنین اعلام کرد ممکن است تا پایان جولای یا آگوست این ویژگی را همگانی عرضه کند. اگر این فناوری همگانی عرضه شود مرزهای هوش مصنوعی در فضای مجازی تغییر خواهند کرد.

ایده اصلی همزاد دیجیتالی برای اینستاگرام از آن‌جا به وجود آمد که هر تولید کننده‌ محتوایی دوست دارد 24 ساعت روز را با مخاطبانش ارتباط داشته‌ باشد. اما این موضوع نشدنی است مگر اینکه یک همزاد یا کلون دیجیتالی داشته‌ باشد. این موضوع علاوه بر جدید و پیشرو بودن‌ می‌تواند برای مخاطبان اینستاگرام سرگرم کننده نیز باشد.

زاکربرگ می‌گوید هوش مصنوعی‌ای که ما امروزه استفاده می‌کنیم بیشتر نقش چت بات را دارد اما یک همزاد دیجیتالی می‌تواند این کاربرد را توسعه دهد و کاربران را جذب اینستاگرام کند.

همزاد دیجیتالی شما در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *