اولین دختر شایسته هوش مصنوعی جهان

فهرست مطالب

اولین دختر شایسته هوش مصنوعی جهان

اولین دختر شایسته جهان که به کمک هوش مصنوعی ساخته‌ شده‌ معرفی شد. این بانوی شایسته یک زن محجبه مراکشی است و برای برد در این مسابقه هیجان زده‌ است.

کنزا لیلی اولین نامز دختر شایسته هوش مصنوعی جهان است. این مدل هوش مصنوعی می‌گوید مانند انسان‌ها احساس ندارد اما برای برد در این مسابقه هیجان زده‌ است. لیلی یک مدل هوش مصنوعی است که به عنوان مدافع حقوق و توانمندی زنان است.

این مدل از بین 1500 تصویر و مدل هوش مصنوعی دیگر انتخاب شد. مدل کنزا لیلی با برد در رقابت بین 1500 نامزد، یک جایزه 20 هزار دلاری نیز برای تولید کننده‌اش به ارمغان آورد.

مسابقه‌ای با نام WAICAs یا Fanvue World AI creator Awards برگزار شد. در این مسابقه از برنامه‌نویس‌ها دعوت کردند مهارت خود را محک بزنند. برنامه‌نویس‌ها باید یک مدل هوش مصنوعی می‌ساختند تا به عنوان دختر شایسته انتخاب شود. واکنش‌ها نسبت به این مسابقه خوب بود و افراد زیادی در آن شرکت کردند.

در نتیجه نهایی این مسابقه از بین ده مدل برتر، کنزا لیلی به عنوان نامزد دختر شایسته جهان انتخاب شد. لیلی اهل مراکش است و متعهد است فرهنگ مراکش را در کنار دستیابی به حقوق زنان به نمایش دربیاورد.

طبق نظر متخصصان کینزا لیلی چهره خوبی دارد و جزئیات دست، چشم و لباس او از کیفیت بسیار خوبی برحوردار است. همین موضوع نیز باعث شد او به عنوان نفر اول انتخاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *