آمریکا مقابل bot fram روسیه می‌ایستد

فهرست مطالب

آمریکا مقابل bot fram روسیه می‌ایستد

مقامات آمریکایی علیه یک عملیات اطلاعاتی مبتنی بر هوش مصنوعی روسیه ایستادند. اخبار حاکی از این است که آمریکا مقابل bot fram روسیه که 1000 حساب کاربری داشت ایستاده‌ است. این حساب‌های کاربری ادعا می‌کردند شهروندی آمریکایی هستند.

این حساب‌های کاربری در پلتفرم X فعالیت می‌کردند.. اکثر این حساب‌ها درباره اتفاقات روسیه و در جهت منفعت این کشور توییت می‌زدند. در اسناد دادگاه، وزارت دادگستری ایالات متحده گغت این حساب‌ها با اجازه معاون سردبیر کرملین طراحی شده‌ بودند. پیش از این نیز روسیه از تصویر یک یوتیوبر اوکرانی به نفع خودش سواستفاده کرده‌ بود.

آمریکا مقابل bot fram روسیه می‌ایستد

وزارت دادگستری آمریکا می‌گوید این حساب‌ها متعلق به یک فرد حقیقی نیستند بلکه ربات هستند. کشور آمریکا دو وبسایت بزرگ که ایمیل‌هایی برای ساخت انبوه ربات استفاده می‌شدند را مسدود کردند.

مدیر FBI می‌گوید روسیه از bot farm خود با نام شهروند آمریکا استفاده می‌کرد تا اطلاعاتی از جنگ روسیه و اوکراین پخش کند. عمده این اطلاعات نیز فرافکنی‌هایی درباره روسیه و نقش او در این جنگ بودند. روسیه با کمک هوش مصنوعی حساب‌های کاربری انبوهی ساخت تا برای سرویس امنیتی روسیه تبلیغ کنند.

کشور روسیه در پاسخ به این موضوع ادعا کرد هوش مصنوعی اطلاعات نادرستی رواج می‌دهد. اما طبق بررسی‌های شبکه BBC تلاش این کشور برای شکیل یک شبکه پخش اطلاعات جعلی رو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *