هوش مصنوعی و امنیت سایبری در شبه جزیره کره

فهرست مطالب

هوش مصنوعی و امنیت سایبری در شبه جزیره کره

جنگ سرد و دیجیتالی بین کره شمالی و کره جنوبی مدت‌ها است جریان دارد. هوش مصنوعی در روند این جنگ را تسهیل کرده و امنیت سایبری کشور کره جنوبی را به خطر انداخته‌ است. در سال‌های اخیر کشور کره جنوبی با هجوم حملات سایبری کره شمالی مواجه شده‌ است. کره شمالی از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا جریان جنگ را پیچیده‌تر و سخت کند.

کره جنوبی نیز برای مقابله با این جریان، فناوری‌های پیشرفته‌ای را توسعه داد. همچنین آن‌ها سعی کردند قوانین و استراتژی امنیت سایبری خود را قدرتمندتر کنند. سال 2023 کره جنوبی با یک حمله گسترده روبه‌رو شد که صنایع دفاعی و شرکت‌های خصوصی را هدف قرار داده‌ بود.

مهاجم‌ها در اکثر مواقع از فناوری GPT استفاده می‌کردند و امنیت سایبری کره جنوبی را مختل می‌کردند. از هوش مصنوعی برای جاسوسی کره‌ای‌ها استفاده می‌کردند.

هوش مصنوعی و امنیت سایبری در شبه جزیره کره

کره جنوبی استراتژی‌های خود را قوی‌تر کرد و فناوری‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را وارد کشور خود کرد تا امنیت سایبری را تضمین کند. در جهان زنگ خطری برای کره شمالی به صدا درآمد. آن‌ها معتقدند این کشور می‌تواند تروریسم سایبری را گسترس دهد.

برخی از اقدامات کره شمالی شامل هک سه موسسه کشاورزی کره جنوبی بود. آکوست 2023 هکرها چهار شرکت کشتی سازی کره جنوبی را هدف قرار دادند. پس از سخنرانی کیم جونگ اون در اکتبر سال گذشته در خصوص وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین نیز این اتفاق تکرار شد. هکرهای کره شمالی اطلاعات موتورهای شرکت‌های هواپیمایی را هک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *