مشکل داده‌ برای شرکت‌های کاربر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند

فهرست مطالب

مشکل داده برای شرکت‌های کاربر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند

مشکل داده‌ برای شرکت‌های کاربر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند وجود دارد. طبق تحقیقی 76 درصد شرکت‎‌های کسب و کار هنگام استفاده از هوش مصنوعی با مشکل داده‌ روبه‌رو هستند.

در این تحقیق چالش‌های مرتبط به اطلاعات در مشاغل مختلف بررسی شد. 76 درصد از سازمان‌های تجاری پنج چالش یا بیشتر را اعلام کردند. 66 درصد آن‌ها با مشکل ناهماهنگی در منابع داده‌ روبه‌رو هستند. این موضوع محوریت اصلی چالش‌ها است.

65 درصد از سازمان‌ها می‌گویند نسبت به موفقیت آمیز بودن عملکرد اطمینان ندارند. آن‌ها می‌گویند نمی‌دانند آیا کیفیت کاری که با هوش مصنوعی انجام شد به قدر کافی خوب است یا خیر؟

مشکل داده‌‌ برای شرکت‌های کاربر هوش مصنوعی وجود دارد. چالش‌های دیگر این در این تحقیق با عنوان مالکیت و دسترسی پراکنده به داده‌ها، قدیمی بودن داده‌ها و عدم تمایل مالک داده‌ به فاش شدن‌ آن اشاره شدند.

در ادامه این تحقیق مشخص شد 65 درصد از پاسخ‌ دهندگان مهارت کافی برای استفاده از هوش مصنوعی را ندارد. این موضوع به عنوان بخش اعظم مشکلات شخصی به حساب می‌آید. 63 درصد پاسخ‌ دهندگان می‌گویند زیر ساخت ناکافی برای پردازش داده‌ها وجود دارد. نمی‌توان به قدر کافی از هوش مصنوعی در حد نیاز استفاده کرد.

شرکت‌های مختلف هنوز با مشکلاتی در خصوص هوش مصنوعی روبه‌رو هستند. برخی از شرکت‌هایی که مصر هستند از این فناوری استفاده کنند زمانی بوده‌ که از کار خوب عقب ماندند تا مشکلات را برطرف کنند. این مشکلات می‌تواند مسیر را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *